Gå til innhold

Overragrer jeg eller er det bra at jeg kutta han av?

Julekaker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker med en mexican kar , han er veldig kjent i denne byen, jeg er en jente fra Afrika. Men greia er at jeg har hørt fra to venninner hvordan han er. Han har svarte gutter venner, men han har også en norsk bestevenn som er rasist, jeg har ikke spurt han men det er åpenbart at han vet han er rasist fordi de har vært venner lenge. Han gir meg inne røde flagg signaler akkurat nå, vi har bare snakka i 5 dager da. Men de to vennene mine som snakka med han sier at han er litt rar og da blir jeg redd og vil ikke prøve, begge har kun snakka med han via snap siden de ble lagt til med sånn snapgruppe med han før og noen andre i samme by . Første jenta sa at han fikk henne til å åpne opp om hennes vanskelig situasjon og om skole osv og det hun sliter med, når hun gjorde det ble hun fjernet neste dag. (Jeg stoler 100% på henne, har fått bevis på at de har snakka og hun er en person)

Og hun andre jenta ble kalt «ubrukelig menneske» av han rett etter hun ga han et kompliment , altså jeg skjønner ikke hvorfor han gjorde det , også fjerna han henne også. Dette var før jeg og han begynte å holde sammen. Begge jentene er fine, finere enn meg for å være ærlig . Men ja han er snill mot meg så jeg skjønner ikke, begynner å lure om det bare er en lek fra han sin side. De tingene han gjorde viser jo at han ikke hadde så mye empati for de andre jentene og at han kanskje ikke bryr seg om damer og kanskje bare ser dem som en ting å leke med og følelsene deres ? Han virker så bra så vil ikke gi opp på han, men hvis han er et dårlig menneske har jeg ikke problem med å la gå, har blitt såret skikkelig før og vil ikke gå i samme feila. Kan noen hjelpe meg? Spør meg spm ang dette om du lurer så du kan hjelpe meg bedre, han er gutt 18 år, jeg 19. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...