Gå til innhold

Wellbutrin effekt etter første pille eller placebo?

Anbefalte innlegg

Jeg tok min første pille med Wellbutrin i dag for 2-3 timer siden og jeg føler nesten at den har effekt allerede. Er det i det hele tatt mulig eller er det kanskje bare placebo siden jeg har brukt Wellbutrin før og vet at den fungerte for meg da og jeg dermed har troen på den nå også?

Fortsetter under...

Brage. skrev (7 timer siden):

Jeg tok min første pille med Wellbutrin i dag for 2-3 timer siden og jeg føler nesten at den har effekt allerede. Er det i det hele tatt mulig eller er det kanskje bare placebo siden jeg har brukt Wellbutrin før og vet at den fungerte for meg da og jeg dermed har troen på den nå også?

De kommende ukene vil vise om du fikk effekt allerede i dag eller om den positive effekten langt på vei er placebo. Placebo er en veldig bra og helsefremmende ting, så ingen grunn til å spekulere for mye på hvorfor du har en god dag. 

Annonse

frosken skrev (13 timer siden):

De kommende ukene vil vise om du fikk effekt allerede i dag eller om den positive effekten langt på vei er placebo. Placebo er en veldig bra og helsefremmende ting, så ingen grunn til å spekulere for mye på hvorfor du har en god dag. 

Sant. Godt svar! Er bare så lettet nå for å ha det bedre. Føler meg litt bedre i dag også så det er bra, så får jeg vel bare vente å se  😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...