Gå til innhold

Hvordan reagerer du når behandler henter deg på venterommet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mulig jeg overtenker veldig nå, men er det rart å smile når man ser behandler og sier hei når man blir hentet på ventrommet? For jeg bruker ofte sitte på venterommet slik at jeg ser andres reaksjon når de blir hentet inn av sin behandler og jeg har aldri sett noen smile? 

Anonymkode: f80eb...c4c

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mulig jeg overtenker veldig nå, men er det rart å smile når man ser behandler og sier hei når man blir hentet på ventrommet? For jeg bruker ofte sitte på venterommet slik at jeg ser andres reaksjon når de blir hentet inn av sin behandler og jeg har aldri sett noen smile? 

Gjør det som føles naturlig for deg.

(hvorfor skulle det å smile og si hei være rart? Det er jo det mest normale å gjøre når man hilser på folk)

Anonymkode: 38340...abd

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg smiler alltid å sier hei. Er det rart? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...