AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Hva bruker du mest tid på på pc og mobil? Jeg tenker da på nettsider og apper? Jeg bruker mye tid her inne, litt på KG og pinterest av nettsider på PC også apper på mobil bruker jeg mest Tiktok og Instagram. På telefonen har jeg ca 5 timer skjermtid hver dag også på pc vil jeg tippe kanskje 5 timer her også? (Ja, jeg har lite å gjøre i hverdagen). Anonymkode: d2394...3e7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden PC 4-8 timer. Mobil 15 minutter max. Anonymkode: 74693...1eb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Bruker ikke pc lengre. Alt mellom 10 min til 6 timer på mobil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Jeg bruker noen timer, men det er medberegnet streaming av film og serier. Mann bruker TV og jeg bruker IPad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Pc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.