Trinity80 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trist at du kaller kvinner som fikk barn med tyskere under andre verdenskrig for tøser. Trodde det ordet var utgått på dato. Anonymkode: 29a30...49e Jeg var ikke født da engang, så det er ikke jeg som kaller de det. De ble kalt det under 2. verdenskrig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Trinity80 skrev (9 minutter siden): Jeg var ikke født da engang, så det er ikke jeg som kaller de det. De ble kalt det under 2. verdenskrig. De er enkelte ord som ikke er godtatt/akseptert å bruke i dag. Har ingen betydning at det var vanlig å kalle noen det for x antall år siden. Anonymkode: 29a30...49e 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Grendel skrev (3 timer siden): Der var ikke likestilling i 1940, så hvis man skal fortelle hva som skjedde så blir det stort sett en fortelling om menn. Har NESTEN ikke noe med likestilling å gjøre, men NESTEN KUN preferanser/evner. Så når du trekker frem likestilling som forklaring misleder du leserne og bidrar til "konspirasjonsteorien" om at menn og kvinner er like, dette bidrar til konspirasjonsteorien om at kvinner er undertrykket, pga ulike utfall. Hvis folk er like, burde de ha like utfall, så hvis like folk har ulike utfall "beviser" det diskriminering/undertrykkelse etc. Dette er trikset venstreradikale/woke bruker, så om du ikke passer på blir du en bidragsyter til spredning av konspirasjonsteoriene deres, og det er noe en bør unngå. Anonymkode: 162c2...852 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De er enkelte ord som ikke er godtatt/akseptert å bruke i dag. Har ingen betydning at det var vanlig å kalle noen det for x antall år siden. Anonymkode: 29a30...49e Sånn for ordens skyld, mener du det er greit å (frivillig) ligge med folk som okkuperer landet ditt (f.eks tyskere), eller er det ikke greit men en skal late som det er greit for å ikke støte noen ? Anonymkode: 162c2...852 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De er enkelte ord som ikke er godtatt/akseptert å bruke i dag. Det må i så fall være i din menighet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Det må i så fall være i din menighet. Har du lyst til å være med 😇 🙏 Anonymkode: 29a30...49e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sånn for ordens skyld, mener du det er greit å (frivillig) ligge med folk som okkuperer landet ditt (f.eks tyskere), eller er det ikke greit men en skal late som det er greit for å ikke støte noen ? Anonymkode: 162c2...852 Man har lov å forelske seg i hvem man vil, da som nå. Viste du at de som kom hit og okkuperte Norege fikk sjokk? De hadde fått beskjed om at vi hadde overgitt oss. Den vanlige tyske soladaten var en helt normal mann som hadde en jobb han måtte gjøre. Anonymkode: d15d2...8b5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du lyst til å være med 😇 🙏 Jeg har min egen, men takk for tilbudet. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man har lov å forelske seg i hvem man vil, da som nå. Og man velger selv om man vil handle på forelskelsen, den gang som nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): De er enkelte ord som ikke er godtatt/akseptert å bruke i dag. Har ingen betydning at det var vanlig å kalle noen det for x antall år siden. Anonymkode: 29a30...49e Hvem bestemmer hva som er godtatt/ akseptert? Sende link. Endret 1 time siden av Trinity80 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Krig er et arbeid for menn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Trinity80 skrev (5 minutter siden): Hvem bestemmer hva som er godtatt/ akseptert? Sende link. Hvis du er så dårlig opplyst, kan jeg ikke hjelpe deg. Anonymkode: 29a30...49e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 9 minutes ago, Trinity80 said: Hvem bestemmer hva som er godtatt/ akseptert? Sende link. Er der greit å si "neger" i dag? Anonymkode: 25c38...584 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 1 hour ago, AnonymBruker said: Har NESTEN ikke noe med likestilling å gjøre, men NESTEN KUN preferanser/evner. Så når du trekker frem likestilling som forklaring misleder du leserne og bidrar til "konspirasjonsteorien" om at menn og kvinner er like, dette bidrar til konspirasjonsteorien om at kvinner er undertrykket, pga ulike utfall. Hvis folk er like, burde de ha like utfall, så hvis like folk har ulike utfall "beviser" det diskriminering/undertrykkelse etc. Dette er trikset venstreradikale/woke bruker, så om du ikke passer på blir du en bidragsyter til spredning av konspirasjonsteoriene deres, og det er noe en bør unngå. Anonymkode: 162c2...852 Nåja. Tror nok kultur og tradisjoner har sitt å si. Anonymkode: 25c38...584 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er der greit å si "neger" i dag? Det må du spørre negrene om. Alle negrene jeg kjenner finner det uproblematisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 45 minutter siden Del Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er der greit å si "neger" i dag? Anonymkode: 25c38...584 Det må du spørre de som godtar/ aksepterer om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 43 minutter siden Del Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvis du er så dårlig opplyst, kan jeg ikke hjelpe deg. Anonymkode: 29a30...49e Så du har ikke noe å vise til? Da fortsetter jeg med å mene det jeg vil, tydeligvis ikke noe klare regler å vise til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Del Skrevet 12 minutter siden Trinity80 skrev (29 minutter siden): Så du har ikke noe å vise til? Da fortsetter jeg med å mene det jeg vil, tydeligvis ikke noe klare regler å vise til. Ignorance is bliss. Ha en fin kveld. Anonymkode: 29a30...49e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.