Gå til innhold

Hvordan bruke mindre tid på forum? (Er her hele dagen stort sett)

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg bruker alt for mye tid på forumet her inne ettersom jeg er her stort sett hele dagen. Med det mener jeg att jeg kan faktisk bli sittende å oppdatere siden i håp om at det kommer nye innlegg også kan jeg gjøre så vidt litt andre ting på internett i tillegg som å se på serie eller youtube før det er tilbake til samme gamle... Er jo nærmest avhengig jo, æsj... Hva kan jeg gjøre for å unngå å gå inn her? (Jeg har ikke så mye energi til å gjør fysiske ting da men kunne jo sett mer på netflix osv i stedet for å sitte her såpass alt for mye)... 

Anonymkode: c3ff6...ddd

Fortsetter under...

Du må legge bort tlf. Se på den en times tid på formiddagen, og vær i aktivitet utover dagen. Gjør andre ting, møt folk og ga et liv. Så kan du logge på igjen pp kvelden

Anonymkode: 7a8bb...b41

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du må legge bort tlf. Se på den en times tid på formiddagen, og vær i aktivitet utover dagen. Gjør andre ting, møt folk og ga et liv. Så kan du logge på igjen pp kvelden

Anonymkode: 7a8bb...b41

Som jeg skrev i hovedinnlegget: (Jeg har ikke så mye energi til å gjør fysiske ting da men kunne jo sett mer på netflix osv i stedet for å sitte her såpass alt for mye)... Jeg skulle ønske jeg klarte fylle livet mitt med meningsfulle ting men akkurat nå har jeg ikke kapasitet til det.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg føler at jeg bruker alt for mye tid på forumet her inne ettersom jeg er her stort sett hele dagen. Med det mener jeg att jeg kan faktisk bli sittende å oppdatere siden i håp om at det kommer nye innlegg også kan jeg gjøre så vidt litt andre ting på internett i tillegg som å se på serie eller youtube før det er tilbake til samme gamle... Er jo nærmest avhengig jo, æsj... Hva kan jeg gjøre for å unngå å gå inn her? (Jeg har ikke så mye energi til å gjør fysiske ting da men kunne jo sett mer på netflix osv i stedet for å sitte her såpass alt for mye)... 

Er det økonomien det står på?

Anonymkode: 5c4e5...6cf

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det økonomien det står på?

Du spør om jeg ikke har økonomi til å gjøre ting, eller? Nei, det er ikke det, men at jeg ikke har energi og overskudd til å gjøre så mye annet enn å bare ligge/sitte i sofaen.

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du spør om jeg ikke har økonomi til å gjøre ting, eller? Nei, det er ikke det, men at jeg ikke har energi og overskudd til å gjøre så mye annet enn å bare ligge/sitte i sofaen.

Har du startet opp med ap? 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva med å gjøre noe annet enn Netflix eller forum når du er i sofaen? Lydbok, podcast, håndarbeid, perling, puslespill, Sudoku, gaming, lese bok... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...