AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Har en ungdom med utfordringer for tiden. ungdommen har en venn med like utfordringer. Både oss og de får god hjelp. sendte en melding til den andre moren i dag som jeg kjenner fra før. Skrev at jeg har hørt de har en del utfordringer, samme som oss. At det er en krevende tid å være tenåringsforeldre. Dette for å få en liten dialog og en kontakt mtp det vi står i. ungdommen vår er jo mye sammen med hennes ungdom. Får svar som følger.. jeg ønsker ikke fortelle deg noe om vårt barn, hvis du synes det er va sykelig å være tenåringsforelder får du kontakte fagfolk. Håper du respekterer det.. altså? Hva er det å skrive? svarte at jeg ikke ønsker å vite noe om hva hennes ungdom sliter med, men sendte en melding for å vise omtanke da vi selv står i samme. Beklager for omtanken. hva tenker dere om dette svarer? Anonymkode: ff464...033 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Hva svarte hun etter du sendte den siste meldingen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Når du ikke forteller oss hva slags utfordringer det dreier seg om, er det vanskelig å mene noe om saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Del Skrevet 37 minutter siden Everybody skrev (1 time siden): Hva svarte hun etter du sendte den siste meldingen? Fikk ikke svar Anonymkode: ff464...033 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Del Skrevet 37 minutter siden psykedeliker skrev (52 minutter siden): Når du ikke forteller oss hva slags utfordringer det dreier seg om, er det vanskelig å mene noe om saken. Ungdomsutfordringer, mer vil jeg ikke utdype på nettet Anonymkode: ff464...033 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 16 minutter siden Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ungdomsutfordringer, mer vil jeg ikke utdype på nettet Ungdomsutfordringer forsvinner av seg selv, hvorfor blande andre inn i det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.