AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Er det det samme som angst? Jeg sliter med å regulere meg og få tilgang på tanker og roe meg når det er slik! Anonymkode: 9ea72...37d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Hva sier fastlegen/psykologen? Anonymkode: 0458b...26c 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumeriken96 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det det samme som angst? Jeg sliter med å regulere meg og få tilgang på tanker og roe meg når det er slik! Anonymkode: 9ea72...37d Jeg følger denne tråden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumeriken96 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Fastlegen min skjønte ingenting, anner ikke noe om hva ts har fått til svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva sier fastlegen/psykologen? Anonymkode: 0458b...26c Det er vel ikke gitt at ts har en psykolog eller har vært hos lege? får du angst så vet du hva det er. Er du usikker på om det er angst så har du ikke angst Anonymkode: 6c542...571 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.