Gå til innhold

Grusomme netter og morgener

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har så utrolig slitsomme netter for tiden. Har veldig angst og er fullstendig utslit. Og nettene virker som om kropp og sinn ikke finner ro. Jeg bruker hjelp for å sove, så jeg sover. Men det er likevel skikkelig urolige netter, føler meg på et vis halvvåken men avskrudd, masse tankekjør i søvne og uro, og våkner helt omtaåka og full av angst. Det er både skremmende og veldig utmattende  og ha det slik.

Er det flere som har det har det slik, (når dere er i angst/depressiv period)? Noen god tips å dele?

Jeg prøver så mye jeg kan å pusteøvelser, og prøve roe hodet. Men det går jo sånn passe tydeligvis. Jeg vet jo at angsten handler om en en slag angst for angsten og da Har det jo nesten hengt seg opp, og er selvforsterkende.

Anonymkode: 1fd8a...242

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487986-grusomme-netter-og-morgener/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...