AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg har nylig lastet ned appene Grubl og Tankevirus som visstnok skal være bra for å lære og hjelpe seg selv. Men hvilken av dem er best? Hva er din erfaring? Enten du har erfaring med begge eller bare en av dem? Anonymkode: a2cfc...567 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har nylig lastet ned appene Grubl og Tankevirus som visstnok skal være bra for å lære og hjelpe seg selv. Men hvilken av dem er best? Hva er din erfaring? Enten du har erfaring med begge eller bare en av dem? Anonymkode: a2cfc...567 Grubl er bare videoer med info? Ikke noe konkrete øvelser tror jg eller? Anonymkode: d278c...c9a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jeg har vært på tankevirus kurs og det var veldig bra, men hvordan det nettkurset er, aner jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Del Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Grubl er bare videoer med info? Ikke noe konkrete øvelser tror jg eller? Anonymkode: d278c...c9a Åja, det er jeg usikker på for jeg har ikke kommet så langt enda, har bare akkurat begynt å bruke den. emilie321 skrev (39 minutter siden): Jeg har vært på tankevirus kurs og det var veldig bra, men hvordan det nettkurset er, aner jeg ikke. Visste ikke at de hadde kurs også? Hvordan var det? Varte det lenge og var det mange deltakere? Anonymkode: a2cfc...567 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.