Gå til innhold

Grubl eller Tankevirus, hvilken av dem er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har nylig lastet ned appene Grubl og Tankevirus som visstnok skal være bra for å lære og hjelpe seg selv. Men hvilken av dem er best? Hva er din erfaring? Enten du har erfaring med begge eller bare en av dem?

Anonymkode: a2cfc...567

Grubl er bare videoer med info? Ikke noe konkrete øvelser tror jg

eller?

Anonymkode: d278c...c9a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Grubl er bare videoer med info? Ikke noe konkrete øvelser tror jg

eller?

Anonymkode: d278c...c9a

Åja, det er jeg usikker på for jeg har ikke kommet så langt enda, har bare akkurat begynt å bruke den.

emilie321 skrev (39 minutter siden):

Jeg har vært på tankevirus kurs og det var veldig bra, men hvordan det nettkurset er, aner jeg ikke.

Visste ikke at de hadde kurs også? Hvordan var det? Varte det lenge og var det mange deltakere?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja, det er jeg usikker på for jeg har ikke kommet så langt enda, har bare akkurat begynt å bruke den.

Visste ikke at de hadde kurs også? Hvordan var det? Varte det lenge og var det mange deltakere?

Mener det varte 6 ganger + en dag med oppfriskning en god stund etter. Mener vi var 12 deltakere og 2 kursholdere.  

Annonse

AnonymBruker
emilie321 skrev (På 31.10.2024 den 19.46):

Mener det varte 6 ganger + en dag med oppfriskning en god stund etter. Mener vi var 12 deltakere og 2 kursholdere.  

Supert, takk for svar.

psykedeliker skrev (På 31.10.2024 den 19.48):

Jeg skjønner ikke hva som er så fantastisk med dette opplegget. Det er jo bare gammel kunnskap i ny innpakning. Hvorfor ikke bare lære det av de gamle esoteriske mestrene isteden?

Vel, jeg regner med de gamle esoteriske mestrene foklarer det på en mer komplisert måte kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...