AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Går nå på 100mg.Sertralin og 25mg.Quetiapin. Føler meg enda avhengig av et par Sobril om dagen. Vet ikke om det er fysisk eller psykisk at jeg trenger det. Redd for angsten hvis jeg ikke tar de kanskje. Noen erfaringer med at Sertralin og Quetiapin er god blanding for denne angsten? Anonymkode: ab8c7...841 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Har du snakket med legen din om dosering sertralin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Efexor og Quetiapin. Prøv det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Har du snakket med legen din om dosering sertralin? Ja vi begynte med 25mg, deretter 50 mg og nå 100mg. Ville starte forsiktig siden jeg tar betablokker mot hjerteflimmer. Er det høy dose eller? Anonymkode: ab8c7...841 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det høy dose eller? Nei 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.