AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Vår ungdom startet på adhd medisin i dag, lav dose ved oppstart. Hen sier han kjente ro i hodet bare noen timer etter. Er dette vanlig? Eller noe hen bare forventer skal skje og tenker at det skjer? Anonymkode: 3e94b...f52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Hadde vært fint om jeg for en gangs skyld fikk svar på mine tråder. Når jeg bruker så mye tid på å svare andre… aah Anonymkode: 3e94b...f52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Det stemmer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Forsøk i psykiatri, og tagg nachnoo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden UtakknemligDiva skrev (9 minutter siden): Det stemmer Hva stemmer? Anonymkode: 3e94b...f52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva stemmer? Anonymkode: 3e94b...f52 Du må skrive med nick Anonymkode: ff518...34e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ja man kan merke det etter bare noen timer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vår ungdom startet på adhd medisin i dag, lav dose ved oppstart. Hen sier han kjente ro i hodet bare noen timer etter. Er dette vanlig? Eller noe hen bare forventer skal skje og tenker at det skjer? Anonymkode: 3e94b...f52 Jeg antar det er metylfenidat/Ritalin. Det er en vanlig og reel virkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (50 minutter siden): Jeg antar det er metylfenidat/Ritalin. Det er en vanlig og reel virkning. Elvanse Anonymkode: 3e94b...f52 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.