Gå til innhold

Er hetero-seksuelle forhold en saga blott i Norge om fire år ?

Anbefalte innlegg

I disse dager ser vi en skremmende økning av homoseksuelle og lesbiske forhold. Det å være lesbisk eller homofil er veldig på moten i år.

Ikke minst danner disse forhold og inngåelsen av slike forhold er nå mye mer hyppig enn forhold mellom mann og kvinne. Som mann blir man i dag sett på som kjedelig og en gammel gubbe som lever i året 1619 hvis man innleder et forhold til en kvinne.

Spesielt gjelder dette menn og kvinner i 20 årene som blir ustøtt fra vennekretsen hvis de danner parforhold med det motsatte kjønn.

Med alt dette mote greiene der forhold med det samme kjønnet er det eneste sosialt akseptable, er det liten tvil om at det i år 2023 knapt nok vil bli innledet forhold mellom folk av motsatte kjønn i Norge. Antallet gifte i kirker vil være null.

Det samme gjelder fødselstallene der Norge vil måtte importere katolikker for å dekke behovet for arbeidskraft om 20 år.

Slik går det i Norge som hver uke og hver måned blir mer og mer okkupert av homofile og lesbiske krefter. Av satan selv.

Anonymkode: 0ac43...e85

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Spådommen til ts er nok ganske feil. 2-3% av befolkningen er homofile, ikke fler. Det er ikke slik at jeg våkner en dag og får lyst på mannerompe og pikk.

homofili er ikke et valg, det er en naturlig avart. 

Noen bifile kan kanskje velge i større grad, men ikke slik ar der blir en flom av homosexualirer.

Worriesome Plenty 2

Andelen SSB fant i 2020 var langt større enn sist gang de forsøkte å måle mangfoldet av seksuelle orienteringer og tiltrekninger i befolkningen. SSBs levekårsundersøkelse inkluderte i 2008 noen spørsmål om seksuell orientering. Resultatene fra spørreundersøkelsen viste at 1,2 % av befolkningen over 16 år identifiserte seg som lesbisk, homofil eller bifil. En litt større andel, 1,8 %, svarte i samme undersøkelse at de føler tiltrekning til samme eller begge kjønn. Dette utgjør 

en annen kilde

https://www.morfarbarn.no/article/18

Endret av Worriesome Plenty 2

Annonse

Fig_1_PRRI-Factsheet-2024-902x1024.png

31% av jenter i den nye generasjoner er "lgbtq". 31%.......................

Jenter er også de som er lettest påvireklige av trender og medier. Det er du som pusher "fremskritt", hvor fremskritt er det mediene har vedtatt er riktige ting, så går jentene og pusher de tingene, UANSETT hva tingene faktisk er og om de er gode eller ikke.

Nå er det fra USA men legg merke til at under 50% av de nye generasjonene er selvidentifisert "hvite", så ettersom tiden går vil en ende opp med at hvite er i mindretall i USA, det vil også skje i Norge.

EN kan selvsgat bruke % fra hele befolkningen, men det skjuler utviklingen.

Anonymkode: f110b...c1e

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fig_1_PRRI-Factsheet-2024-902x1024.png

31% av jenter i den nye generasjoner er "lgbtq". 31%.......................

Jenter er også de som er lettest påvireklige av trender og medier. Det er du som pusher "fremskritt", hvor fremskritt er det mediene har vedtatt er riktige ting, så går jentene og pusher de tingene, UANSETT hva tingene faktisk er og om de er gode eller ikke.

Nå er det fra USA men legg merke til at under 50% av de nye generasjonene er selvidentifisert "hvite", så ettersom tiden går vil en ende opp med at hvite er i mindretall i USA, det vil også skje i Norge.

EN kan selvsgat bruke % fra hele befolkningen, men det skjuler utviklingen.

Hvor kommer den infoen fra?

Veldig greit å se hvilke sider som legger ut slikt. Regner med det er fakenewsmedia.

Anonymkode: 792f9...e6c

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvor kommer den infoen fra?

Veldig greit å se hvilke sider som legger ut slikt. Regner med det er fakenewsmedia.

Public Religion Research Institute/American Values Atlas. Solid kilde.

https://www.prri.org/about/

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Public Religion Research Institute/American Values Atlas. Solid kilde.

https://www.prri.org/about/

Det vil ikke jeg kalle det.

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

I disse dager ser vi en skremmende økning av homoseksuelle og lesbiske forhold. Det å være lesbisk eller homofil er veldig på moten i år.

Hvis det du sier skulle stemme, hvorfor er det så viktig for deg? Hvilke konsekvenser får det for deg personlig?

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det vil ikke jeg kalle det.

Så ikke på kilden så aner ikke hvor troverdige de er, men grunnen til at jeg ikke brydde meg om kilden var at dataen matcher ting (nesten) alle vet fra andre sikre kilder så syntes grafikken bare var bra for å vise det alle vet, dermed er fake news risikoen minimal: Sikre kilder er f.eks denne som viser omtrent det samme:

https://news.gallup.com/poll/611864/lgbtq-identification.aspx

https://www.statista.com/statistics/719685/american-adults-who-identify-as-homosexual-bisexual-transgender-by-generation/

Alle kilder viser det samme, så problemet her er nok ikke fake news fra min graf, men mainstream medier/EKTE news, som indoktrinerer kidsa våre. Men det er du kanksje ikke like bekymret for, eller ? 

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så ikke på kilden så aner ikke hvor troverdige de er, men grunnen til at jeg ikke brydde meg om kilden var at dataen matcher ting (nesten) alle vet fra andre sikre kilder så syntes grafikken bare var bra for å vise det alle vet, dermed er fake news risikoen minimal: Sikre kilder er f.eks denne som viser omtrent det samme:

https://news.gallup.com/poll/611864/lgbtq-identification.aspx

https://www.statista.com/statistics/719685/american-adults-who-identify-as-homosexual-bisexual-transgender-by-generation/

Alle kilder viser det samme, så problemet her er nok ikke fake news fra min graf, men mainstream medier/EKTE news, som indoktrinerer kidsa våre. Men det er du kanksje ikke like bekymret for, eller ? 

Nå er det du som er bekymret ikke jeg. 

Troverdige kilder kommer du ikke med. Men har en som deg i nærmeste familie, og det jeg har lært er at man må si...  ok, er ikke enig, men det blir vi jo uansett ikke så skal vi snakke om noe annet?

Det er nok noe i at mange flere identifiserer seg som LGBT+. Det er ganske lettvint å si at man er ikkebinær hvis det gir status i vennegjengen og får foreldrene til å klikke. Det betyr nesten ingen ting.

Jeg tror det å være 100% homofil eller lesbisk er medfødt. Jeg tviler på at det antallet øker noe særlig.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Troverdige kilder kommer du ikke med. 

CNN og NBC (og alle andre mainstyream medier i USA) f.eks bruker den originale kilden min (PRRI) som sin kilde, fordi de anser den som troverdig, NRK/VG/DB bla.a i sin tur anser CNN som troverdig i sine publikasjoner. Så nå føler jeg rett og slett du er litt urimelig her, dette er ikke folk med en agenda for å lage fake data for å skremme om at alle blir homser... Dette er forskere som etter beste evne prøvde å finne ut av dette og fikk disse resultatene.

Men uansett, si at de(PRRI) bare fant opp dataene av en eller annen grunn, hvordan har det seg da at flere andre uavhengige statistiskere/forskere lander på omtrnet eksakt like tall, da er det enten en meget godt organisert global konspirasjon for å lure verden om at alle kidsa blir homser???, eller så er faktiske forhold rundt omkring det nivået som målingene tilsier. Alle meningsmålinger har +- noen % basert på hvor mange de spør, også litt +- på toppen pga potensiell seleksjons bias , men en kan jo ikke spørre alle borgere i et helt land, så det er slik en må gjøre, og en kommer i nærheten av fasiten. Det er korrekt at det ekte tallet kan kanskje være 25% isteden for 28%, og flott... det har jeg/noen aldri benektet, men du mister jo hele poenget ved å pirke på uvesentlige detaljer, virker mest som obfuskering fordi isteden for å innse fakta og hvordan samfunnet endrer seg drastisk, prøver du å lure deg unna for det er mer praktisk/behagelig?

Gjerne utdyp mer om denne konspirasjonen du tror er på gang ? 🙄

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men har en som deg i nærmeste familie, og det jeg har lært er at man må si...  ok, er ikke enig, men det blir vi jo uansett ikke så skal vi snakke om noe annet?

Ja, og derfor er landet blitt som det er blitt... Stikk hodet i sanden, fordi fakta sårer mine følelser. Altså det er ditt liv og dine valg, men verden(fakta) gir blaffen i dine følelser, og disse kidsa er homser uansett om du stikker hodet i sanden og tror det er fake news. Samme med svenskene og rinkeby, før eller siden så vil du når du tar hodet opp av sanden, innse at han fyren du tydeligvis behandler dårlig, faktisk hadde rett, håper du i det minste sender han en beklagelse den dagen det skjer.... :)

Er det svenske tilstander i Sverige, mener du ? 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

CNN og NBC (og alle andre mainstyream medier i USA) f.eks bruker den originale kilden min (PRRI) som sin kilde, fordi de anser den som troverdig, NRK/VG/DB bla.a i sin tur anser CNN som troverdig i sine publikasjoner. Så nå føler jeg rett og slett du er litt urimelig her, dette er ikke folk med en agenda for å lage fake data for å skremme om at alle blir homser... Dette er forskere som etter beste evne prøvde å finne ut av dette og fikk disse resultatene.

Men uansett, si at de(PRRI) bare fant opp dataene av en eller annen grunn, hvordan har det seg da at flere andre uavhengige statistiskere/forskere lander på omtrnet eksakt like tall, da er det enten en meget godt organisert global konspirasjon for å lure verden om at alle kidsa blir homser???, eller så er faktiske forhold rundt omkring det nivået som målingene tilsier. Alle meningsmålinger har +- noen % basert på hvor mange de spør, også litt +- på toppen pga potensiell seleksjons bias , men en kan jo ikke spørre alle borgere i et helt land, så det er slik en må gjøre, og en kommer i nærheten av fasiten. Det er korrekt at det ekte tallet kan kanskje være 25% isteden for 28%, og flott... det har jeg/noen aldri benektet, men du mister jo hele poenget ved å pirke på uvesentlige detaljer, virker mest som obfuskering fordi isteden for å innse fakta og hvordan samfunnet endrer seg drastisk, prøver du å lure deg unna for det er mer praktisk/behagelig?

Gjerne utdyp mer om denne konspirasjonen du tror er på gang ? 🙄

Ja, og derfor er landet blitt som det er blitt... Stikk hodet i sanden, fordi fakta sårer mine følelser. Altså det er ditt liv og dine valg, men verden(fakta) gir blaffen i dine følelser, og disse kidsa er homser uansett om du stikker hodet i sanden og tror det er fake news. Samme med svenskene og rinkeby, før eller siden så vil du når du tar hodet opp av sanden, innse at han fyren du tydeligvis behandler dårlig, faktisk hadde rett, håper du i det minste sender han en beklagelse den dagen det skjer.... :)

Er det svenske tilstander i Sverige, mener du ? 

Nå vet jeg ikke med deg, men jeg lever godt i liv. Nå ved å motta, før ved å gi. Er på grunn av ditt så priviligerte liv du i hele tatt har mulighet til å kunne se verden på en konspirasjonsmåte. Man ER priviligert når man gjør annet enn å overleve. Og enda mer priviligert når man tror man blir rævkjørt av andre mennesker, og ikke minst tror man er bedre enn 99% av alle andre. 99% har feil i Norge og du, ja du har rett.

Vet ikke hvem som bør få hode opp av sanden.

Og hæ? Hvem fyr skal jeg ha behandlet dårlig? 

Joda, innrømmer glatt jeg knuste noen hjerter som ung. Men det er såpass lenge siden at de nok ikke lengre vet hvem jeg er🤣

Kjeder meg litt. Så får underholde deg en post eller to til

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Problemet her sitter nok i ditt eget hode, det er lett å se ut fra måten du argumenterer på.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nå vet jeg ikke med deg, men jeg lever godt i liv. Nå ved å motta, før ved å gi. Er på grunn av Mitt så priviligerte liv du i hele tatt har mulighet til å kunne se verden på en konspirasjonsmåte. Man ER priviligert når man gjør annet enn å overleve. Og enda mer priviligert når man tror man blir rævkjørt av andre mennesker, og ikke minst tror man er bedre enn 99% av alle andre. 99% har feil i Norge og du, ja du har rett

Beklager men skjønner ingenting. Er ditt poeng at du er privilegert, og derfor tror på konspirasjonsteorien om at CNN samarbeider med forskningsinstitusjoner for å forfalske dataen om at alle kids blir homser ? Jeg kan ikke huske å ha nevnt at JEG tror på noen konspirasjonsteorier, jeg tror på det CNN/NRK skriver og anser dem som troverdige kilder (ja NRK har også nevnt utfordringene i Sverige, selv om de drøyet det litt lengre enn de burde), og ja mulig det betyr at jeg tror på konspirasjonsteorier om mainstream medier sprer konspirasjonsteorier, men da må du nesten utdype ? CNN/NRK er ikke det 1% tror.... det er mainstream meningen, som du bestrider...  uten å oppgi kilder eller noe som helst..... 

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Og hæ? Hvem fyr skal jeg ha behandlet dårlig? 

Altså det var spekulasjon, men om hvordan du behandler meg, er representativt for hvordan du behandler han, så er det veldig dårlig oppførsel ja. Forhåpentligvis er jeg unntaket og ikke regelen. Venter på kilder på konspirasjonsteoriene dine.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Beklager men skjønner ingenting. Er ditt poeng at du er privilegert, og derfor tror på konspirasjonsteorien om at CNN samarbeider med forskningsinstitusjoner for å forfalske dataen om at alle kids blir homser ? Jeg kan ikke huske å ha nevnt at JEG tror på noen konspirasjonsteorier, jeg tror på det CNN/NRK skriver og anser dem som troverdige kilder (ja NRK har også nevnt utfordringene i Sverige, selv om de drøyet det litt lengre enn de burde), og ja mulig det betyr at jeg tror på konspirasjonsteorier om mainstream medier sprer konspirasjonsteorier, men da må du nesten utdype ? CNN/NRK er ikke det 1% tror.... det er mainstream meningen, som du bestrider...  uten å oppgi kilder eller noe som helst..... 

Altså det var spekulasjon, men om hvordan du behandler meg, er representativt for hvordan du behandler han, så er det veldig dårlig oppførsel ja. Forhåpentligvis er jeg unntaket og ikke regelen. Venter på kilder på konspirasjonsteoriene dine.

Gurimalla....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...