Gå til innhold

Er hetero-seksuelle forhold en saga blott i Norge om fire år ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo så absolutt. Eneste mulig argument.

Anonymkode: 792f9...e6c

Så , når du tar feil, så velger du å ikke beklage eller rette feilen, eller i det minste være stille om de to er for store piller å svelge? Hva tror du det gjør med hvordan de rundt deg oppfatter deg ? Skjønner hvorfor du ikke argumenterer med han familiemedlemmet ditt, for dette var ikke din sterke side ;) 

Anonymkode: f110b...c1e

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så , når du tar feil, så velger du å ikke beklage eller rette feilen, eller i det minste være stille om de to er for store piller å svelge? Hva tror du det gjør med hvordan de rundt deg oppfatter deg ? Skjønner hvorfor du ikke argumenterer med han familiemedlemmet ditt, for dette var ikke din sterke side ;) 

Nå har jeg ikke tatt feil. Du burde gå litt inn i hva du selv skriver, og ikke minst antyder. Når man får mer eller mindre mishandlingsanklagwr på seg fordi man svarer deg, ja da blir ting så latterlige at man ikke klarer å gjøre stort annet enn å le. Man kan  ikke uansett hvor mye informasjon man har av ekte faktsa argumenterer mot konspriasjonsmenesker. Og man ser jo det lett på vår samtale her.

Hva vil  du egentlig oppnå? Tråkke ned et menneske? Få et menneske til å føle seg liten? Slem?

Nå må jeg desverre informere deg om at alt som kom ut her var så mye latter at magen gjør vondt. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva vil  du egentlig oppnå? Tråkke ned et menneske? Få et menneske til å føle seg liten? Slem?

I utgangspunktet ønsket jeg å få et argument for posisjonen din (kidsa nå til dags blir ikke homser, alle pollsterne og mainstream mediene lyver for oss). Men innser at det ikke nytter.

Men bra at du er en av de 1% som har oppdaget denne konspirasjonen til CNN og NRK. Bra for deg. Synd for oss andre at du ikke ønsker å dele kunnskapen din, for vi andre vil fortsette å tro på CNN og co, som er veldig dumt om de lyver for oss. 

Lykke til videre med livet

Jeg måtte faktasjekke litt, men fikk ikke noe svar på hvor mange unge som er LGBT+++

Jeg fant denne:

https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/levekar/artikler/darligere-levekar-blant-ikke-heterofile/tabell-1.seksuell-orientering-etter-aldersgrupper-og-kjonn-register.andeler

Jeg er ganske overrasket over at bare 0.9% regner seg som lesbiske i Norge! Det er flere mannlige homofile, en er fortsatt bare 1.5%. 

Jeg tror ikke menneskeheten dør ut på av homofili, selv om tallene øker litt. Det er kanske vanligere at ungdom har sex med samme kjønn, men jeg tipper det handler mer om eksperimentering og testing av grenser. 

Jeg mener man kan bli påvirket til å få fetisjer og tenne på ting, men tviler på om man virkelig kan bytte legning. Tross alt er det fortsatt vanlig at homofile prøver å være heterofile helt til de innser at det er umulig.

Annonse

Grendel skrev (1 time siden):

Jeg måtte faktasjekke litt, men fikk ikke noe svar på hvor mange unge som er LGBT+++

Vi har ikke samme indoktrinering i Norge, enda, som USA. i USA putter de tamponger i guttenes bathroom, Tim Walz bla.a (Kamelenes VP) sørget for det, men ved å leke med ord kan faktasjekkerne "benekte" det. Det er kun om det er noen menstruerende gutter de må ha tamponger i guttenes bathroom, så da høres det jo nesten fornuftig ut, helt til en spør seg selv hvordan kan en gutt menstruere ? Om en tenker litt over det, er det helt sinnsykt det de holder på med der borte. Om du dedikerer hele samfunnet til å forvirre ungene, vil de bli forvirret, sånn er det bare. 

Med mindre du tror det er noe genetisk annerledes med norske unger enn amerikanske da, og ikke skole/medier, lov å mene det også selvsagt.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har ikke samme indoktrinering i Norge, enda, som USA. i USA putter de tamponger i guttenes bathroom, Tim Walz bla.a (Kamelenes VP) sørget for det, men ved å leke med ord kan faktasjekkerne "benekte" det. Det er kun om det er noen menstruerende gutter de må ha tamponger i guttenes bathroom, så da høres det jo nesten fornuftig ut, helt til en spør seg selv hvordan kan en gutt menstruere ? Om en tenker litt over det, er det helt sinnsykt det de holder på med der borte. Om du dedikerer hele samfunnet til å forvirre ungene, vil de bli forvirret, sånn er det bare. 

Med mindre du tror det er noe genetisk annerledes med norske unger enn amerikanske da, og ikke skole/medier, lov å mene det også selvsagt.

Slapp av. Det er ikke tamponger på jentenes toaletter i Norge engang.

Anonymkode: 0f2ca...477

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slapp av. Det er ikke tamponger på jentenes toaletter i Norge engang.

Er det ikke tampongautomater på toalettene på vgs heller? På en del hoteller er det noen diskrete bind og tamponger (alt i hvit, nøytral innpakning) og våtservietter på dametoalettene. :) Jeg liker det, synes det er litt lekkert og gir inntrykk av at de bryr seg om sine kunder.

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Er det ikke tampongautomater på toalettene på vgs heller? På en del hoteller er det noen diskrete bind og tamponger (alt i hvit, nøytral innpakning) og våtservietter på dametoalettene. :) Jeg liker det, synes det er litt lekkert og gir inntrykk av at de bryr seg om sine kunder.

Det har ikke vært det på noen videregående skoler eller hoteller jeg har vært på. Sikkert forskjellig praksis, men her hadde de knapt råd til å vaske toalettene så aldri verden at de tok seg råd til å spandere bind og tamponger på ungdommen.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det har ikke vært det på noen videregående skoler eller hoteller jeg har vært på. Sikkert forskjellig praksis, men her hadde de knapt råd til å vaske toalettene så aldri verden at de tok seg råd til å spandere bind og tamponger på ungdommen.

Når det er tampongautomater så må jo elevene betale for det selv og skolen har neppe særlig til utgifter på det. Har vært på flere hoteller der dette har vært satt frem. Antagelig ikke på rommene, men på toalettene som benyttes av konferansegjester f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...