Trinity80 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (45 minutter siden): Dette kan jeg faktisk relatere meg til! Jeg prøvde å identifisere meg som føledame, men fikk ikke være med på gruppeterapi. Jeg identifiserte meg som ‘ikke-skattebetaler’. Fungerte dårlig… 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Trinity80 skrev (29 minutter siden): Kan du ta i mot organer fra en kvinne, så er svaret enkelt. Blir litt vanskelig å identifisere seg som noe annet når man trenger medisinsk hjelp. Man kommer ikke langt med det man identifiserer seg som når det gjelder livreddende hjelp. Så enkelt er det. Hvis du mener organdonasjon( nyre, lunge, hjerte osv) så går det på tvers av kjønn Anonymkode: c97b5...03a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden XX og f Da er det liten tvil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumeriken96 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (17 minutter siden): XX og f Da er det liten tvil Mann og kvinne? For vi har faktisk tre kjønn og det er kvinne,mann og transkjønnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden): Mann og kvinne? For vi har faktisk tre kjønn og det er kvinne,mann og transkjønnet. Haha, det der er feil Anonymkode: cae9e...77c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg klarer ikke å definere "katt" heller, men jeg vet veldig godt hva det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 1 hour ago, Grendel said: Jeg klarer ikke å definere "katt" heller, men jeg vet veldig godt hva det er. En katt (Felis catus) er et lite, rovdyraktig pattedyr som tilhører kattefamilien. Den har vært domestisert i tusenvis av år og er kjent for å være et populært kjæledyr over hele verden. Katter har karakteristiske trekk som skarpe klør, fleksibel kropp, hurtighet, og gode sanser, spesielt syn og hørsel. De er kjent for sin uavhengige natur, men mange katter knytter også sterke bånd til eierne sine. Katter kommuniserer med andre ved hjelp av kroppsspråk, vokalisering som mjauing og maling, og ved å markere territorium med duft. Anonymkode: 161f0...e75 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Del Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En katt (Felis catus) er et lite, rovdyraktig pattedyr som tilhører kattefamilien. Den har vært domestisert i tusenvis av år og er kjent for å være et populært kjæledyr over hele verden. Katter har karakteristiske trekk som skarpe klør, fleksibel kropp, hurtighet, og gode sanser, spesielt syn og hørsel. De er kjent for sin uavhengige natur, men mange katter knytter også sterke bånd til eierne sine. Katter kommuniserer med andre ved hjelp av kroppsspråk, vokalisering som mjauing og maling, og ved å markere territorium med duft. Anonymkode: 161f0...e75 Og der var vi over på zoologi. Katter er fine dyr. Anonymkode: c97b5...03a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.