AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Om du bare hadde dager igjen av livet ? Anonymkode: d413d...4e6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hattifnattus Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Vært sammen med mine kjære, spist god mat (om jeg hadde kunnet), drukket øl og vin, gått turer for å være i naturen, fått sett ferdig de siste episodene av seriene jeg ser på, fått ryddet opp i abonnementer og lignende så mine pårørende hadde sluppet. Ellers så tror jeg at jeg ville planlagt begravelses min så godt det lar seg gjøre, sånn at familien hadde sluppet å ta de valgene når jeg er borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden hattifnattus skrev (1 minutt siden): Vært sammen med mine kjære, spist god mat (om jeg hadde kunnet), drukket øl og vin, gått turer for å være i naturen, fått sett ferdig de siste episodene av seriene jeg ser på, fått ryddet opp i abonnementer og lignende så mine pårørende hadde sluppet. Ellers så tror jeg at jeg ville planlagt begravelses min så godt det lar seg gjøre, sånn at familien hadde sluppet å ta de valgene når jeg er borte. Å planlegge begravelsen din kan du gjøre nå. Da hadde familien din sluppet. Det er ingen som kjenner morgendagen. Anonymkode: a8729...e6d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Da håper jeg at jeg ligger i senga uten smerter og at jeg er klar for døden, med mine kjære rundt meg. Jeg ser ikke for meg at jeg er klar for døden, hvis jeg har lyst til å gjøre noe. Endret 3 timer siden av Nicklusheletida . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Levd livet i luksus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.