AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Skal til legen til uken angående SSRI oppstart. Tenkte å forberede meg litt. Skal brukes mot angst (GAD og panikk)og depresjon samt PTSD. Har prøvd noen tidligere, men jeg er hypersensitiv på oppstartsperioden så må gan som kan trappes veldig sakte opp, vil også ha en som er relativt vekt nøytral. Ikke som Cipralex der jeg gikk opp mye. Ideelt sett bør den heller ikke være fir aktiverende. Er det noen spesielle SSRI som kan passe til dette? Anonymkode: 1f3c0...503 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Kanskje fontex? Den er vektnøytral. Anafranil er grei å justere dosering på, virker som regel godt på GAD. Men det er sååå vanskelig å anbefale noe, for vi reagerer alle så ulikt på SSRI.. og så tar det dessverre litt tid før man finner sin egen riktige dosering. Lykke til..💕 Anonymkode: 7dd19...9e6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde valgt Seroxat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Del Skrevet 39 minutter siden nachnoo skrev (2 timer siden): Jeg hadde valgt Seroxat. Har lest at man går opp mye i vekt av denne, men ellers treffer den jo på alt. Anonymkode: 1f3c0...503 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adhoc Skrevet 24 minutter siden Del Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har lest at man går opp mye i vekt av denne, men ellers treffer den jo på alt. Anonymkode: 1f3c0...503 Opptil 1 av 10 har vektøkning som bivirkning. Flertallet får altså ikke denne bivirkningen - jeg ville ha testet og sett det an 😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.