Gå til innhold

Når kom dere til det punktet at dere innså at dere trenger medisinen kanskje resten av livet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adeie skrev (8 minutter siden):

Da jeg ble ufør.

Men jeg må ikke gå på alt av medisiner. Nå lever jeg et annet liv, et liv som er tilrettelagt. Trenger ikke da ( ser det ut til) alle medisiner jeg har gått på.

Kunne du sagt litt om hvordan du har tilrettelagt for å kunne klare deg bedre?

munchin skrev (4 minutter siden):

Kunne du sagt litt om hvordan du har tilrettelagt for å kunne klare deg bedre?

Jeg MÅ ingenting lengre. Når jeg ikke må stå opp kl 6, så sovner jeg lettere på kvelden. Det blir mer søvn. Nå sover jeg flere netter på rad, det gjorde jeg aldri før.  Går det to netter uten søvn bruker jeg sobril dag 3. 

Som introvert slipper jeg nå stresset med mennesker rundt meg (foruten mann) på daglig basis. Er avslappet i egen hverdag. 

Jeg MÅ heller ikke lengre ha er strøkent hjem. Går greit med fingermerker på kjøkkendør, går greit med dyrestudier på vindu etc.

Etter siste depresjon tok det lang tid før jeg ble meg selv igjen og i den perioden var det da mye lettere å slippe på den personen som måtte ha ting perfekt. 

Jeg legger meg til samme tid. Jeg står opp på samme tid. Føler jeg for å være i mørket en dag eller to, ja så gjør jeg det. 

Jeg reiser ofte til varmen og solen, slik jeg får påfyll av det som gir meg livsgnist (sol, varme og bading).

Jeg følger egentlig bare hva kroppen min sier den trenger. 

AnonymBruker
Adeie skrev (48 minutter siden):

Jeg MÅ ingenting lengre. Når jeg ikke må stå opp kl 6, så sovner jeg lettere på kvelden. Det blir mer søvn. Nå sover jeg flere netter på rad, det gjorde jeg aldri før.  Går det to netter uten søvn bruker jeg sobril dag 3. 

Som introvert slipper jeg nå stresset med mennesker rundt meg (foruten mann) på daglig basis. Er avslappet i egen hverdag. 

Jeg MÅ heller ikke lengre ha er strøkent hjem. Går greit med fingermerker på kjøkkendør, går greit med dyrestudier på vindu etc.

Etter siste depresjon tok det lang tid før jeg ble meg selv igjen og i den perioden var det da mye lettere å slippe på den personen som måtte ha ting perfekt. 

Jeg legger meg til samme tid. Jeg står opp på samme tid. Føler jeg for å være i mørket en dag eller to, ja så gjør jeg det. 

Jeg reiser ofte til varmen og solen, slik jeg får påfyll av det som gir meg livsgnist (sol, varme og bading).

Det høres fantastisk ut å kunne leve i takt/pakt med kroppen og sinnet på den måten. Misforstå meg rett; vi ville heller vært friske og i full jobb. 

Anonymkode: fd614...4f2

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det høres fantastisk ut å kunne leve i takt/pakt med kroppen og sinnet på den måten. Misforstå meg rett; vi ville heller vært friske og i full jobb. 

Det vil nok jeg også. Men det gikk ikke. Etter 30 år i arbeidslivet så er det faktisk greit. Den følelsen trodde jeg aldri skulle komme.

Annonse

Adeie skrev (26 minutter siden):

Det vil nok jeg også. Men det gikk ikke. Etter 30 år i arbeidslivet så er det faktisk greit. Den følelsen trodde jeg aldri skulle komme.

Bra at du har akseptert situasjonen. Jeg er sikker på at du prøvde. Jeg jobber deltid.

AnonymBruker
Adeie skrev (6 timer siden):

Har du bp1 eller 2?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...