Gå til innhold

Magisk antidepressiva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Man kommer dit at man blir motaklig. Man kan fint gjøre jobben selv.

Anonymkode: 6429a...41b

Ja bli mottagelig ja. Det trengst. 
Føler jo at depresjon har rammet meg nå, men at det ikke er pga min personlighet eller sånn. Så hvordan man skal jobbe med det Vet jeg ikke.

Mange blir jo rammet av depresjon en gang i livet, når livet blir for mye

Anonymkode: 128ad...c2a

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei da misforstår du. Jeg tenker jeg trenger det. Jeg er bare litt redd for det og trenger forstå det litt for å bli trygg. Det er ikke unnskyldninger, men spørsmål ☺️

Men hvor mye mer skal du spørre før du faktisk gjør noe med det og begynner på medisinen da?

Anonymkode: f2cab...7c8

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei da misforstår du. Jeg tenker jeg trenger det. Jeg er bare litt redd for det og trenger forstå det litt for å bli trygg. Det er ikke unnskyldninger, men spørsmål ☺️

Da synes jeg du skal ta opp disse spørsmålene med legen din, det kan være greit for vedkommende å vite hvor ambivalent du er til medisinbruk.

Anonymkode: 945c5...3bd

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Da synes jeg du skal ta opp disse spørsmålene med legen din, det kan være greit for vedkommende å vite hvor ambivalent du er til medisinbruk.

Anonymkode: 945c5...3bd

Ja legen vet det.

Jeg er ambivalent og fordi jeg er veldig usikker på om jeg faktisk har depresjon. 
Og er skeptisk til hvordan en medisin kan gjøre at jeg føler meg normal og med lyst og mening når livssituasjonen min tilsier noe helt annet akkurat nå.

Også hører det med til historien at jeg har prøvd medisin uten hell før og da har jeg nok blitt skeptisk. Til hva det gjør med huet 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja legen vet det.

Jeg er ambivalent og fordi jeg er veldig usikker på om jeg faktisk har depresjon. 
Og er skeptisk til hvordan en medisin kan gjøre at jeg føler meg normal og med lyst og mening når livssituasjonen min tilsier noe helt annet akkurat nå.

Også hører det med til historien at jeg har prøvd medisin uten hell før og da har jeg nok blitt skeptisk. Til hva det gjør med huet 

Du må til legen for å få utredning for om du har depresjon eller ikke.

Så tar du opp din skepsis til medisiner med ham, evt psykolog hvis du blir henvist. 

Hvor lenge skal du fortsette å spamme forumet med de samme spørsmålene? Du blir ikke noe bedre av det.

Anonymkode: ed76c...afc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...