AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 Skrevet 2. november 2024 Nå hører vi bare en side av saken, og vi vet heller ikke om du er med dine fulle fem. Hvilke plager du har og hvordan du har det. Vet du om hun visste om overgrepene? Eller tror du det? Eller mener hun burde skjønt det? Kanskje hun synes det er veldig vanskelig å forholde seg til dette og føler hun burde sett eller skjønt? Det er mange nyanser her. Bare en tanke. Anbefaler deg å kontakte Nok i fylket du bor i, lavterskel tilbud - gratis for de som har opplevd seksuelle overgrep. Begynn der, og snakk med de. Anonymkode: 406bf...6e8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 4.24): Nå hører vi bare en side av saken, og vi vet heller ikke om du er med dine fulle fem. Hvilke plager du har og hvordan du har det. Vet du om hun visste om overgrepene? Eller tror du det? Eller mener hun burde skjønt det? Kanskje hun synes det er veldig vanskelig å forholde seg til dette og føler hun burde sett eller skjønt? Det er mange nyanser her. Bare en tanke. Anbefaler deg å kontakte Nok i fylket du bor i, lavterskel tilbud - gratis for de som har opplevd seksuelle overgrep. Begynn der, og snakk med de. Anonymkode: 406bf...6e8 Ekspander Jeg vet at hun visste at jeg ble mishandlet og manipulert, det har hun selv sagt. Jeg er nok forholdsvis oppegående, situasjonen min tatt i betraktning. Ingen diagnoser, selv om jeg nok fyller kravene til ptsd. Anonymkode: 2ac5d...6db 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.