Gå til innhold

Har du noen kjekke planer for helgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

I kveld ser vi på Kompani Lauritzen  - jeg har kjøpt en måned på TV2 Play - så nå får vi sett de episodene vi har gått glipp av 😁

I morgen skal jeg på en yogatime, og så hjelpe min mor med diverse i huset.

Søndag formiddag skal jeg synge med koret - det er alltid fint 🎶

påskelilje skrev (25 minutter siden):

Kom dette litt brått på, med operasjon? Hadde ikke fått med meg at du skulle det. Håper du kommer deg raskt!

Ja, det ble akutt på onsdag ettermiddag.  Trodde jeg skulle hjem i morgen, men har nylig fått beskjed om at jeg skal overføres til "mitt" sykehus i morgen.  Så da blir det iallefall å være litt lenger på sykehus.  Det går vel det og

påskelilje
emilie321 skrev (21 minutter siden):

Ja, det ble akutt på onsdag ettermiddag.  Trodde jeg skulle hjem i morgen, men har nylig fått beskjed om at jeg skal overføres til "mitt" sykehus i morgen.  Så da blir det iallefall å være litt lenger på sykehus.  Det går vel det og

Oi, det høres nifst ut! Du må prøve å tenke at de gjør det som er best for deg, og nå er det best å være på sykehuset ❤️ Blir sikkert godt å komme nærmere der du bor. Var du bortreist da dette kom på? Du skulle besøke datter og barnebarn, ikke sant?

Annonse

påskelilje skrev (2 timer siden):

Oi, det høres nifst ut! Du må prøve å tenke at de gjør det som er best for deg, og nå er det best å være på sykehuset ❤️ Blir sikkert godt å komme nærmere der du bor. Var du bortreist da dette kom på? Du skulle besøke datter og barnebarn, ikke sant?

Ja, det er nifst og er jo redd, men er i de beste hender iallefall. Nei, var hjemme da jeg ble så dårlig og ble sendt til rikshospitalet da de skjønte at det var et infarkt på gang. Det er helt vanlig å bli sendt hit da. 

emilie321 skrev (12 timer siden):

Det viktigste er at dere er sammen😊

Ja. :)

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fantastisk å høre! Kanskje håpet er med på å gjøre deg bedre?

Anonymkode: 28772...cb1

I alle fall en lettelse å være i gang med behandling etter ti uker på vent. 

emilie321 skrev (9 timer siden):

Oi, så skummelt. Men godt at du er i trygge hender.

påskelilje
emilie321 skrev (6 timer siden):

Ja, det er nifst og er jo redd, men er i de beste hender iallefall. Nei, var hjemme da jeg ble så dårlig og ble sendt til rikshospitalet da de skjønte at det var et infarkt på gang. Det er helt vanlig å bli sendt hit da. 

❤️

emilie321 skrev (9 timer siden):

Oi. Bra du ble reparert, og tusen takk til helsevesenet for det.

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Det var fint. Vi spilte noen runder UNO også dro vi ut og spilte shuffle board. :) Nå skal det lages taco på sykehuset. 

Så fint å høre. Og kjekt med taco på sykehuset da, det blir aldri laget der jeg er innlagt og er nok middagsretten jeg har savnet mest. Skal du hjelpe til å lage? :)

Anonymkode: 4081f...f42

munchin skrev (1 time siden):

Så hyggelig å høre! Er de med på tacokveld?

Nei ungene er hos min mor. :)

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så fint å høre. Og kjekt med taco på sykehuset da, det blir aldri laget der jeg er innlagt og er nok middagsretten jeg har savnet mest. Skal du hjelpe til å lage? :)

Anonymkode: 4081f...f42

Ja. Det går på tur å bestemme lørdagsmat og da er det den personen sin tur som er med å lage. 

Nå et maren spist og jeg har tatt kvelden. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...