Gå til innhold

Dere som har hatt selvmordsforsøk hva fikk dere til å komme til det punktet der dere bestemte dere for at nå skal jeg dø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har ikke hatt selvmordsforsøk men planer.  Svarer allikevel. Når selvhatet var så sterkt og brennende at jeg ikke så noe annet enn det var jeg nære på.

Anonymkode: e6bd8...e15

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Anonymkode: 209c5...1bd

Kan jeg spørre hvorfor du lurer på det?

Anonymkode: e6bd8...e15

Vissheten om at ting ikke blir bedre. 

Har også hatt selvmordsforsøk pga universet kommanderte meg. Det har jeg varige skader fra dessverre. 

Min første kjærlighet sorg i ung og i min utroende periode...   

Var så sterkt nedtrykt at holdt på hoppe ut for fjell og beggynte og røyke og brydde meg ikke om meg selv ville bare dø...  Følte meg som elendig dritt som ikke strak til noe plass til noen ting..... 

Var ei venninne som reddet livet mitt da...  Som klarte på en eller annen mystisk måte få meg til tenke på familien og venner rundt kommer til føle om jeg dør...  men avhengig av røyk den gangen rakk jeg og bli.. selv om sluttet igjen flere år etterpå da... 

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 15.05):

Håpløsheten.

Anonymkode: 2275d...0f9

Samme her og det er uendelig vond følelse. Jeg vet nå i dag at håpløsheten vil gå over, når jeg når bunnpunktet og får hjelp til å se håp igjen.

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (23 minutter siden):

Samme her og det er uendelig vond følelse. Jeg vet nå i dag at håpløsheten vil gå over, når jeg når bunnpunktet og får hjelp til å se håp igjen.

Ja, det er det. Jeg har også samme opplevelse som deg nå heldigvis, at jeg vet at håpløsheten vil gå over etter hvert. 

Anonymkode: 2275d...0f9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...