Gå til innhold

Er så sinna hva slags diagnose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Slo kjæresten med flat hånd ved noen tilfeller. Hun har slått meg også. Og kjører ofte langt over fartsgrensen. Kan det være adhd'en som gjør meg så urolig? 

Anonymkode: 97051...769

Det kalles "umodenhet".

Anonymkode: ce98d...c18

Annonse

AnonymBruker

Hvilken diagnose det er snakk om er nok underordnet. Det kan nok gi litt mer klarhet i hvor denne atferden kommer fra, men til syvende og sist er det er det ingen diagnoser hvor det å slå kjæresten sin og råkjøring er vanlige symptomer. Det viktige her er at du får bukt med de problematiske sidene ved atferden din, ikke hvilke diagnoser som påvirker den. 

Anonymkode: bb0ed...420

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 14.38):

Slo kjæresten med flat hånd ved noen tilfeller. Hun har slått meg også. Og kjører ofte langt over fartsgrensen. Kan det være adhd'en som gjør meg så urolig? 

Anonymkode: 97051...769

Sliter med der samme sjøl. Jeg er aggresiv. Klikka i går og skrek i en time til politiet sto på utsiden. De ble sinte på meg de og, men jeg kan jo ikke akkuratt stå og skrike på utsiden heller når det går bananas i hue.

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Sliter med der samme sjøl. Jeg er aggresiv. Klikka i går og skrek i en time til politiet sto på utsiden. De ble sinte på meg de og, men jeg kan jo ikke akkuratt stå og skrike på utsiden heller når det går bananas i hue.

Hvorfor ble du ikke innlagt?

Anonymkode: f6264...9b1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...