Gå til innhold

Voldelig etter overdose

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tok en overdose og jeg husker ingenting av det selv, men jeg hadde visst blitt voldelig, revet av meg alt av utstyr/apparater på intensiven og forsøkt å slå til sykepleierne osv. Jeg skammer meg så mye over dette og angrer veldig, det er helt utenfor hvordan jeg er til vanlig. Jeg lurer egentlig bare på om det var overdosen/medisinene mine som gjorde at jeg ble voldelig? Noen som har erfaring og kan si noe om det kan stemme eller hva annet det kan ha kommet av?

Anonymkode: 5de09...c0d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488095-voldelig-etter-overdose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var sobril. Visste ikke om det var lov å skrive?

Det er lov å skrive hva, men helst ikke for mye detaljer om hvor mye.

Ja, det er vanlig å få paradoksale reaksjoner av store doser benzo (er jo de som ruser seg på benzo og går bananas). Da reagerer man gjerne slik. Det er ikke din "skyld".

Endret av ISW
AnonymBruker
ISW skrev (1 minutt siden):

Det er lov å skrive hva, men helst ikke for mye detaljer om hvor mye.

Ja, det er vanlig å få paradoksale reaksjoner av store doser benzo (er jo de som ruser seg på benzo og går bananas). Da reagerer man gjerne slik. Det er ikke din "skyld".

Okei, da vet jeg at det er greit. Og en liten trøst å vite at det var overdosen som gjorde det.

Okei, da vet jeg at det er greit. Og en liten trøst å vite at det var overdosen som gjorde det.

Det som ikke er greit er å skrive at man f.eks. har tenkt til å gjøre det igjen. Det virker som du angrer, og da tror jeg det er helt lovlig å si hva du gjorde og få hjelp både med symptomene og støtte til å ikke gjøre det senere.

Annonse

AnonymBruker
ISW skrev (Akkurat nå):

Det som ikke er greit er å skrive at man f.eks. har tenkt til å gjøre det igjen. Det virker som du angrer, og da tror jeg det er helt lovlig å si hva du gjorde og få hjelp både med symptomene og støtte til å ikke gjøre det senere.

Jeg forstår. Jeg angrer ja og har ikke noen som helst planer om å gjøre det igjen. 

Jeg forstår. Jeg angrer ja og har ikke noen som helst planer om å gjøre det igjen. 

Det er jeg glad for å høre.

Hvis du noen gang skulle bli så dårlig igjen at du vurderer å gjøre skadelige ting mot deg selv, håper jeg du søker hjelp først ❤️ 

AnonymBruker
ISW skrev (Akkurat nå):

Det er jeg glad for å høre.

Hvis du noen gang skulle bli så dårlig igjen at du vurderer å gjøre skadelige ting mot deg selv, håper jeg du søker hjelp først ❤️ 

Ja, jeg tenker at hvis jeg havner dit igjen skal jeg heller ta kontakt med behandler evnt andre.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tok en overdose og jeg husker ingenting av det selv, men jeg hadde visst blitt voldelig, revet av meg alt av utstyr/apparater på intensiven og forsøkt å slå til sykepleierne osv. Jeg skammer meg så mye over dette og angrer veldig, det er helt utenfor hvordan jeg er til vanlig. Jeg lurer egentlig bare på om det var overdosen/medisinene mine som gjorde at jeg ble voldelig? Noen som har erfaring og kan si noe om det kan stemme eller hva annet det kan ha kommet av?

Det kan ha vært motgiften som forårsaket dette. Ved enkelte typer motgift kommer aggresjon som etterreaksjon hos flere.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor slo du? 

Anonymkode: ec53c...c51

AnonymBruker
XbellaX skrev (1 time siden):

Det kan ha vært motgiften som forårsaket dette. Ved enkelte typer motgift kommer aggresjon som etterreaksjon hos flere.

Åja, det var jeg ikke klar over.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor slo du? 

Anonymkode: ec53c...c51

Det husker jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...