Gå til innhold

Hvordan går det med deg Vendi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei, det var da overraskende og hyggelig å bli tenkt på. Jeg fikk tråden slettet av ulike grunner jeg ikke tør å nevne her nå. 

Det går vel ikke så veldig bra akkurat. Jeg er mye engstelig og redd, men det er min egen skyld. Samtidig fungerer jeg jo på et vis, så sånn sett kan man vel si at det også går bra. 

Vendi

Anonymkode: d23de...ec8

AnonymBruker

Grunnen til at jeg ikke skriver med nick er at jeg ikke tør. Jeg føler for å være litt usynlig nå. Vil ikke at profilbildet mitt/nicket mitt skal være synlig når jeg skriver innlegg. Jeg tør heller ikke å like noens innlegg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, det var da overraskende og hyggelig å bli tenkt på. Jeg fikk tråden slettet av ulike grunner jeg ikke tør å nevne her nå. 

Det går vel ikke så veldig bra akkurat. Jeg er mye engstelig og redd, men det er min egen skyld. Samtidig fungerer jeg jo på et vis, så sånn sett kan man vel si at det også går bra. 

Vendi

Det var leit å høre at det ikke går så veldig bra, har du noen å snakke med om det?

Anonymkode: 6873a...d4b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det var leit å høre at det ikke går så veldig bra, har du noen å snakke med om det?

Tror nok jeg bare må sette min lit til medisiner. Den selvinnsikten har jeg nå. Må bare vente på virkning. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror nok jeg bare må sette min lit til medisiner. Den selvinnsikten har jeg nå. Må bare vente på virkning. 

Skjønner. Jeg krysser fingrene for at virkningen kommer fort og at du snart vil føle deg bedre.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Skjønner. Jeg krysser fingrene for at virkningen kommer fort og at du snart vil føle deg bedre.

Tusen takk for det, og takk for at du brydde deg ❤️

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vendi

Kan jeg spørre på hvilken måte du ikke har det bra? Er det depresjon? God bedring!

Anonymkode: 26419...13c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...