Gå til innhold

Hva synes dere om at Trump er USAs neste president?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det verste som kunne skje. Trump vil stoppe hjelpen til Ukraina og da vinner russerne så er vi neste land han tar. Håper ffolk har tenkt over det. Det er bare skremmende utsikter  for Europa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (8 minutter siden):

Det verste som kunne skje. Trump vil stoppe hjelpen til Ukraina og da vinner russerne så er vi neste land han tar. Håper ffolk har tenkt over det. Det er bare skremmende utsikter  for Europa!!

Du trenger å lese deg opp litt hvis du tror at Norge er det neste landet Putin tar..  😂

Anonymkode: bd903...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var: " Fy f.... så slitsomt". 4 nye år med kaos og hysteri begge veier.

Jeg er spent på i hvor stor grad han vil utfordre demokratiet, men jeg tror at når alt kommer til alt så sitter ytringsfrihet og frie valg dypt i folkesjela i USA.

Jeg er sikker på at det er katastrofalt for klimasaken.

Det er dårlig nytt for norsk økonomi.

Jeg tror ikke det blir større sjanse for verdenskrig. Jeg tror ikke han vil trekke USA ut av NATO, men han vil være mindre villig til å hjelpe land som ikke er NATO-medlem.  Det blir farlig for Ukraina blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (1 time siden):

Tror ikke folk i USA tenker så mye på at Russland kan ta Norge, men kanskje litt på hvordan de skal klare hverdagen sin. Akkurat som alle oss andre!

Anonymkode: 33371...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (2 timer siden):

Du får flytte til USA da, hvis du er bekymret? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du trenger å lese deg opp litt hvis du tror at Norge er det neste landet Putin tar..  😂

Det tror jeg du bør gjøre, er du så dum at du tror han nøyer deg med Ukraina?  Han vi gå etter de Baltiske land og Norge og Sverige. Sanne mine ord. Det blir fullstendig katastrofe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg du bør gjøre, er du så dum at du tror han nøyer deg med Ukraina?  Han vi gå etter de Baltiske land og Norge og Sverige. Sanne mine ord. Det blir fullstendig katastrofe!!!

Glemt å ta pilla di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Glemt å ta pilla di?

Du må være Norges mest naive!! Tror du på Trump og Putin? To diktatorer med fascistiske trekk. Og de er rasister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (11 minutter siden):

Tror du på Trump og Putin? To diktatorer             Og de er rasister. 

Trump er rasist, men alle mennesker er rasister, det viser studier, det er umulig for mennesker å opptre helt nøytralt alle har fordommer og stereotypier om ting vi baserer vår oppførsel ovenfor andre på.

isteden for "forby rasisme"; bør greia være bryt ned stereotypiene så de ikke lenger stemmer. ta USA f.eks , når svarte er f.eks 4x overrepresentert på mord, så gir det negative stereotypier, og da vil nordmenn/woke folk si, skjul at de dreper / er kriminelle, tv serien COPS f.eks skjulte svarte kriminelle og fremhevde hvite, for å skjule sannheten så det ikke skulle dannes negative stereotypier om en viste virkeligheten..... Det funker ikke. Motbevis stereotypiene, om noen tro at sånne som deg er X, vis at du ikke er X, det er det eneste som funker. Og over tid om alle motbeviser falske stereotypier, vil de forsvinne. Om svarte folk i USA sluttte å være kriminelle, ville stereotypiene om at de var kriminelle forsvunnet. Og vips er rasismen borte, men det vil dere ikke, dere vil ta alle skal late som de ikke er rasister, fordi da skal noe bra skje , men det som skjer er at alle later som men deres handlinger vedvarer.

Venstresiden går får late enkle løsninger som viser på overflaten men har null effekt, og tror de er "bedre" enn andre av den grunn.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er helt knall! 😃

Tror det blir bra , håper de klarer å ta knekken på WOKE, siden vi importerer woke fra USA, det ville gjort verden betraktelig bedre om vi ble kvitt WOKE. Og de fattige i USA fortjener virkelig dette, litt sosialisme for de på bunn, isteden for venstresidens sosialisme for de på topp/eliten.

Anonymkode: 80d50...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (1 time siden):

Skuffende, men dessverre ikke helt uventet. 

Ja skuffende at de velger en president for de på bunn, og ikke som alltid ellers en president for eliten/de rike. Når en ser på lønninger for de på bunn i USA f.eks, så er det skuffende at en president hjelper dem, for de har det alt for bra som det er. 

Anonymkode: 80d50...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...