AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Eller kjente du deg helt ferdigbehandlet etter behandlingen på DPS? Anonymkode: e2eb3...8ae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Skal du bli avsluttet? Anonymkode: b2e98...7c5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Følte meg ferdigbehandlet gangen etter jeg gikk i 4-5 år. Senere har jeg følt det er ikke så mue å gjøre, det finnes ikke noe annen medisin etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Jeg hadde gjort det hvis jeg hadde hatt råd. Anonymkode: f404d...b18 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg hadde gjort det hvis jeg hadde hatt råd. Anonymkode: f404d...b18 Vil du si noe om hvorfor du føler du trenger det? Hva fikk du ikke jobbet ferdig på DPS? Anonymkode: e2eb3...8ae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal du bli avsluttet? Anonymkode: b2e98...7c5 Ja. Om noen måneder. Anonymkode: e2eb3...8ae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vil du si noe om hvorfor du føler du trenger det? Hva fikk du ikke jobbet ferdig på DPS? Anonymkode: e2eb3...8ae Jeg sliter med spiseforstyrrelse og jeg har blitt bedre, men ikke så bra som jeg hadde håpet og ønsket. Hva med deg? Tenker du å gå privat når du blir avsluttet eller? Anonymkode: f404d...b18 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sliter med spiseforstyrrelse og jeg har blitt bedre, men ikke så bra som jeg hadde håpet og ønsket. Hva med deg? Tenker du å gå privat når du blir avsluttet eller? Anonymkode: f404d...b18 Jeg er i tenkeboksen. Jeg har veldig lav selvfølelse og selvtillit jeg tenker at jeg kunne blitt bedre av. Anonymkode: e2eb3...8ae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er i tenkeboksen. Jeg har veldig lav selvfølelse og selvtillit jeg tenker at jeg kunne blitt bedre av. Anonymkode: e2eb3...8ae Skjønner. Har du vurdert kommunen (psykiatrisk sykepleier)? Det er jo ikke helt det samme som psykiater eller psykolog da, men det er i det minste gratis. Anonymkode: f404d...b18 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Skjønner. Har du vurdert kommunen (psykiatrisk sykepleier)? Det er jo ikke helt det samme som psykiater eller psykolog da, men det er i det minste gratis. Anonymkode: f404d...b18 Jo det er helt det samme som psykolog. Anonymkode: e1e75...7c4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i tenkeboksen. Jeg har veldig lav selvfølelse og selvtillit jeg tenker at jeg kunne blitt bedre av. Anonymkode: e2eb3...8ae Det kan ikke DPS hjelpe med. DPS hjelper kun med sinnslidelser. Hvis du begynner å snakke om at man har lav selvtillit og selvfølelse på DPS får man ingen svar og ikke noe hjelp med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Everybody skrev (10 minutter siden): Det kan ikke DPS hjelpe med. DPS hjelper kun med sinnslidelser. Hvis du begynner å snakke om at man har lav selvtillit og selvfølelse på DPS får man ingen svar og ikke noe hjelp med det. Jeg er i behandling hos DPS nå (hi), men jeg føler meg ikke ferdigbehandlet. Anonymkode: e2eb3...8ae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i behandling hos DPS nå (hi), men jeg føler meg ikke ferdigbehandlet. Anonymkode: e2eb3...8ae Nei, DPS hjelper bare med sinnslidelser og medisinering. For andre ting, gå til privat behandler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Everybody skrev (Akkurat nå): Nei, DPS hjelper bare med sinnslidelser og medisinering. For andre ting, gå til privat behandler. Åh, ok. Takk. Anonymkode: e2eb3...8ae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner. Har du vurdert kommunen (psykiatrisk sykepleier)? Det er jo ikke helt det samme som psykiater eller psykolog da, men det er i det minste gratis. Anonymkode: f404d...b18 Ja, jeg får tilbud om det. Har du erfaring med det? Anonymkode: e2eb3...8ae 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Everybody skrev (25 minutter siden): Det kan ikke DPS hjelpe med. DPS hjelper kun med sinnslidelser. Hvis du begynner å snakke om at man har lav selvtillit og selvfølelse på DPS får man ingen svar og ikke noe hjelp med det. Tull. Jeg fikk hjelp med det også i terapi. Anonymkode: e1e75...7c4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Everybody skrev (14 minutter siden): Nei, DPS hjelper bare med sinnslidelser og medisinering. For andre ting, gå til privat behandler. De gjør ikke det. Anonymkode: e1e75...7c4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De gjør ikke det. Anonymkode: e1e75...7c4 Å ja? Hvordan hjelper egentlig kjerringene på DPS menn med lav selvtillit? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tull. Jeg fikk hjelp med det også i terapi. Anonymkode: e1e75...7c4 Hvordan utartet den hjelpen seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Everybody skrev (1 minutt siden): Å ja? Hvordan hjelper egentlig kjerringene på DPS menn med lav selvtillit? Tror man nesten må ha rett innstilling for å bedre den altså. Man må nemlig jobbe med egen tankegang. Anonymkode: e1e75...7c4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.