AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Helt fra jeg var barn har jeg hatt ett sterkt selvhat, tenkt at ingen likte meg osv. Nå er jeg 30 år og disse tankene har på en måte gått i delvis i dvale virker det som. Altså så tror og føler jeg fortsatt på selvhat osv, men det er ikke så ofte jeg aktivt tenker "jeg hater meg selv" f.eks. Er det vanlig at slike tanker bare fikser seg selv til eldre man blir? For jeg har ikke jobbet noe med disse tankene i terapi... Anonymkode: b7bcc...259 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Helt fra jeg var barn har jeg hatt ett sterkt selvhat, tenkt at ingen likte meg osv. Nå er jeg 30 år og disse tankene har på en måte gått i delvis i dvale virker det som. Altså så tror og føler jeg fortsatt på selvhat osv, men det er ikke så ofte jeg aktivt tenker "jeg hater meg selv" f.eks. Er det vanlig at slike tanker bare fikser seg selv til eldre man blir? For jeg har ikke jobbet noe med disse tankene i terapi... Anonymkode: b7bcc...259 Det er ikke slik for meg. Selvhatet vokser for hver dag hos meg. Anonymkode: 2e82c...d31 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ikke slik for meg. Selvhatet vokser for hver dag hos meg. Anonymkode: 2e82c...d31 Det var kjipt og trist. Hvor gammel er du? Anonymkode: b7bcc...259 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Man tar nok ubevisst tak i det. Man opplever jo at man ikke er verre enn andre. Anonymkode: e358d...9e5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var kjipt og trist. Hvor gammel er du? Anonymkode: b7bcc...259 Over 40 år. Anonymkode: 2e82c...d31 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man tar nok ubevisst tak i det. Man opplever jo at man ikke er verre enn andre. Anonymkode: e358d...9e5 Ja, det høres logisk ut... AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Over 40 år. Anonymkode: 2e82c...d31 Har du noen gang fått hjelp med det i terapi da? Anonymkode: b7bcc...259 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, det høres logisk ut... Har du noen gang fått hjelp med det i terapi da? Anonymkode: b7bcc...259 På en måte. Er i depresjon nå. Anonymkode: 2e82c...d31 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det vanlig at slike tanker bare fikser seg selv til eldre man blir? Det er vanligere enn mange tror. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden psykedeliker skrev (11 minutter siden): Det er vanligere enn mange tror. Er det virkelig slik? Anonymkode: 2e82c...d31 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er det virkelig slik? Hvorfor skulle det ikke være slik? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle det ikke være slik? Aldri hørt om dette før. Anonymkode: 2e82c...d31 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri hørt om dette før. Du har hørt om det nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Du har hørt om det nå. Ai ai captain👌 Anonymkode: 2e82c...d31 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.