AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Jeg har en stund lurt på om jeg tenker på en unormal måte. For ofte er hodet mitt ganske tomt og jeg har ingen tanker. Tankene mine kommer til meg bare litt sånn tilfeldig virker det som. Sånn som nå så tenkte jeg spørsmålet: "Tenker jeg på en unormal måte?" også tenkte jeg at jeg kunne jo sikkert spørre her inne og få ett godt svar. Hva tenker dere? Tenker jeg på en unormal måte og hvordan tenker du? 🙈 Anonymkode: 857d5...e88 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Du er nok helt normal. Anonymkode: be67b...738 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Vi har tankefrihet i Norge, så hvorfor er det så viktig for deg å vite om du tenker på en normal måte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.