AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Har du hatt det? Isåfall hvordan er opplegget og hvor ofte møtes man? Blir det samtaler på et kontor slik som med psykolog/psykiater på DPS? Anonymkode: 6844a...fb3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ja, jeg hadde det noen måneder før det ble bestemt at jeg trengte mer oppfølging så jeg måtte slutte. Det var samtaler på kontor og jeg var veldig fornøyd med hun jeg fikk for jeg følte at måten hun snakket til meg på passet meg bedre enn psykologen som jeg hadde på DPS faktisk. Så for meg følte jeg at hun psykiatrisk sykepleieren passet meg bedre Anonymkode: 937b4...d84 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg hadde det noen måneder før det ble bestemt at jeg trengte mer oppfølging så jeg måtte slutte. Det var samtaler på kontor og jeg var veldig fornøyd med hun jeg fikk for jeg følte at måten hun snakket til meg på passet meg bedre enn psykologen som jeg hadde på DPS faktisk. Så for meg følte jeg at hun psykiatrisk sykepleieren passet meg bedre Anonymkode: 937b4...d84 Takk for svar! Hvor ofte hadde du avtale der? Hvilken oppfølging fikk du etterpå? Anonymkode: 6844a...fb3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Hvor ofte hadde du avtale der? Hvilken oppfølging fikk du etterpå? Anonymkode: 6844a...fb3 Det var en dag i uka. Jeg fikk oppfølging av ett team i kommunen, som ville si at de kunne komme hjem til meg og også møte meg flere ganger i uka også kunne jeg ta kontakt på telefon 7 dager i uka til kl 21. Jeg var ganske dårlig da så hadde behov for tettere oppfølging. Anonymkode: 937b4...d84 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Ikke alle i kommunen her jeg bor er psykiatrisk sykepleiere altså i psykiatritjenesten. Hun første jeg hadde var der og var veldig hyggelig og dyktig. Men hun døde av alvorlig sykdom som rammet henne plutselig. Den neste som fikk meg som pasient er jeg den dag i dag ikke sikker på hva slags utdannelse han hadde. Det var svært dårlig kjemi også. Anonymkode: 3d8d2...417 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde en sosionom hos kommunen, fikk utrolig bra hjelp fra henne. En jeg kjenner hadde psykolog i samme kommune. Hva man er er egentlig uviktig, er etterutdanning og hva de selv holder seg oppdatert med ognikke minst kjemi som gjør terapien god Anonymkode: e5cec...69f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det var en dag i uka. Jeg fikk oppfølging av ett team i kommunen, som ville si at de kunne komme hjem til meg og også møte meg flere ganger i uka også kunne jeg ta kontakt på telefon 7 dager i uka til kl 21. Jeg var ganske dårlig da så hadde behov for tettere oppfølging. Anonymkode: 937b4...d84 Er du bedre nå? Anonymkode: 6844a...fb3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du bedre nå? Anonymkode: 6844a...fb3 Ja, mye bedre. Anonymkode: 937b4...d84 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, mye bedre. Anonymkode: 937b4...d84 Hvilken hjelp får du nå? Anonymkode: 6844a...fb3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke alle i kommunen her jeg bor er psykiatrisk sykepleiere altså i psykiatritjenesten. Hun første jeg hadde var der og var veldig hyggelig og dyktig. Men hun døde av alvorlig sykdom som rammet henne plutselig. Den neste som fikk meg som pasient er jeg den dag i dag ikke sikker på hva slags utdannelse han hadde. Det var svært dårlig kjemi også. Anonymkode: 3d8d2...417 Leit å høre om hun som døde. Sluttet du med samtalene med han du hadde dårlig kjemi med? Anonymkode: 6844a...fb3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilken hjelp får du nå? Anonymkode: 6844a...fb3 Går til psykiater på poliklinikken, men det er bare kortvarig pga medisinendringer da (har bipolar). Også får jeg også oppfølging av ett team spesialisert på asperger. Anonymkode: 937b4...d84 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg har hatt to psykiatriske sykepleiere fra kommunen. Har en panikkangst lidelse. Hun første hadde jeg ingen kjemi med, ble totalt overkjørt og behandlet som et barn. Klagde til kommunen og nektet å forholde meg til henne. Hun andre var kjempeflink møtte meg på det behovet som jeg hadde. Vi trente på å kjøre buss, ut og handle, mange praktiske ting. Jeg følte at jeg var veldig delaktig i det vi bestemte oss for å gjøre og snakke om. Hun hjalp meg veldig med mestringsfølelsen. Vi møttes en gang i uken. Hun kom hjem til meg. Anonymkode: e094d...0f0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har hatt to psykiatriske sykepleiere fra kommunen. Har en panikkangst lidelse. Hun første hadde jeg ingen kjemi med, ble totalt overkjørt og behandlet som et barn. Klagde til kommunen og nektet å forholde meg til henne. Hun andre var kjempeflink møtte meg på det behovet som jeg hadde. Vi trente på å kjøre buss, ut og handle, mange praktiske ting. Jeg følte at jeg var veldig delaktig i det vi bestemte oss for å gjøre og snakke om. Hun hjalp meg veldig med mestringsfølelsen. Vi møttes en gang i uken. Hun kom hjem til meg. Anonymkode: e094d...0f0 Er du uten hjelp nå? Anonymkode: 6844a...fb3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Ja nå er jeg uten hjelp, bortsett fra fastlegen og medisiner, ssri. Anonymkode: e094d...0f0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja nå er jeg uten hjelp, bortsett fra fastlegen og medisiner, ssri. Anonymkode: e094d...0f0 Så fint å høre ☺️ Anonymkode: 6844a...fb3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun første hadde jeg ingen kjemi med, ble totalt overkjørt og behandlet som et barn. Hvorfor er det så mange behandlere, spesielt kvinnelige som behandler pasienter som barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Everybody skrev (22 minutter siden): Hvorfor er det så mange behandlere, spesielt kvinnelige som behandler pasienter som barn? Hvorfor er det så mange pasienter som VIL bli behandlet som barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det så mange pasienter som VIL bli behandlet som barn? Er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Everybody skrev (20 minutter siden): Er det? Ja det er mange som vil bli behandlet som barn og craver omsorg fra behandlere. Spesielt de med spiseforstyrrelse og traumeproblematikk. Anonymkode: 1bbe1...359 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.