Gå til innhold

Psykiatrisk sykepleier fra kommunen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Leit å høre om hun som døde. Sluttet du med samtalene med han du hadde dårlig kjemi med?

Anonymkode: 6844a...fb3

Ja, søkte igjen noen år senere og fikk samme typen igjen.🤣 da ga jeg opp. Jeg er konfliktsky og ville ikke si jeg ville ha en annen. Han var ikke ufin eller noe sånn. Bare personlighets-kræsj.

Anonymkode: 3d8d2...417

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, søkte igjen noen år senere og fikk samme typen igjen.🤣 da ga jeg opp. Jeg er konfliktsky og ville ikke si jeg ville ha en annen. Han var ikke ufin eller noe sånn. Bare personlighets-kræsj.

Anonymkode: 3d8d2...417

Tror du han merket den dårlige kjemien også?😅synd da. Fordi du trengte jo hjelpen.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hadde en sosionom hos kommunen, fikk utrolig bra hjelp fra henne. En jeg kjenner hadde psykolog i samme kommune.

Hva man er er egentlig uviktig, er etterutdanning og hva de selv holder seg oppdatert med ognikke minst kjemi som gjør terapien god

Anonymkode: e5cec...69f

Kan du si noe om spesifikt hva du fikk hjelp til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...