Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Svettet litt på føttene, gikk over etter ett par mnd.

Var mot Generell angst.

Anonymkode: 50193...b17

Åja det var jo ikke så ille. Har hørt så mye skrekkhistorier om efexor 😵‍💫

Anonymkode: 801a0...970

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Åja det var jo ikke så ille. Har hørt så mye skrekkhistorier om efexor 😵‍💫

Anonymkode: 801a0...970

Aldri tatt medisin med mindre bivirkninger. Og ikke minst, så god merkbar effekt.

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Aldri tatt medisin med mindre bivirkninger. Og ikke minst, så god merkbar effekt.

Da håper jeg at de fungerer godt for meg og. Bare de holder depresjonen i sjakk og ikke gir vektøkning, for det vil være katastrofe. Sliter med for mange kg. 

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (3 minutter siden):

Er 75 mg. nok? Eller må jeg prøve meg fram? 

Er forskjellig fra person til person. Jeg måtte bruke den dosen  felleskjøpet sier er best effekttiv på angst 225mg. Men er vel enda høyere man kan gå ved depresjon også. Slikt står i felleskatalogen.

erik123 skrev (17 minutter siden):

Er 75 mg. nok? Eller må jeg prøve meg fram? 

Nå vet ikke jeg hva du sliter med, men jeg ville såklart prøvd det i første omgang. 
husk at Max effekt kan ta 8-12 uker. Du kan få litt forverring av sympt ved oppstart/doseøkninger. Men etter 2-4 uker så begynner virkningen. 

du får ikke matsug på effexor.

effexor er effektiv , derfor noen får mere bivirkninger en andre. Men som sagt, jeg synes ikke å ha bivirkninger. Noen leter jo etter bivirkninger å frykter det voldsomt, da kommer de lettere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...