Gå til innhold

Hvor lenge skal en iPhone holde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har hatt min 14 pro Max i 2,5 år. Den fryser seg noen ganger, slik at jeg ikke får brukt den eller restartet.

Den forrige begynte også å fuske rundt 2,5 år. Jeg synes det er dårlig for en så dyr telefon. Jeg bruker den mye dog.

Anonymkode: d77ae...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (1 time siden):

iPhone, як правило, служать довго. Набагато довше, ніж телефони Android.

Og jeg har aldri sett en iPhone vare lenger enn en Android i mitt liv, og jeg forstår ikke hvorfor de kjøpes i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karastud skrev (1 minutt siden):

Og jeg har aldri sett en iPhone vare lenger enn en Android i mitt liv, og jeg forstår ikke hvorfor de kjøpes i det hele tatt

Er du Russer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (15 timer siden):

iPhones pleier å vare lenge. Mye lenger enn android telefoner.

Ikke sant. Iphone krever til og med service. Må ha service på batteri etc. 

Anonymkode: 1ebda...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste privateide iPhone’en min hadde jeg i 5 år. Da var batteriet relativt dårlig, og jeg hadde derfor med meg powerbank i veska når jeg var på farten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker telefonen mye, både i jobb og privat. iPhonen jeg har nå er drøye tre år, og jeg merker at batteriet er dårligere, men tenker jeg har for lite grunn til å bytte den ut riktig ennå.

Tenker vel at en mobil bør holde minst fire år, om det ikke skjer noe spesielt. Hadde i hvertfall hatt den såpass lenge om jeg betalte privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...