AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Jeg har midlertidig fått høyt stoffskifte som følge av for mye levaxin . Legen kuttet 25 ug. Jeg har i det siste hatt økt puls, så jeg kuttet levaxin in i 5 dager og har planer om å la det gå en uke totalt før jeg går på 150ug. Pulsen er allerede lavere og jeg føler meg roligere. Er det lurt å kutte leva in en uke, eller gjør jeg noe galt? Anonymkode: a0407...015 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Jeg synes du skal følge legens råd her - husk at Levaxin har nokså lang halveringstid, så det kan ta litt tid før du merker effekt av endringene - begge veier. Jeg synes intuitivt ikke autoseponering av Levaxin høres så lurt ut. Ta en prat med legen og del erfaringene dine nå som du har vært uten en stund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.