Gå til innhold

Hvor gammel var du da du begynte i bup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første gang jeg begynte med terapi var når jeg fikk gjentatte "anfall" over flere år med min bipolare lidelse. Den var stabil nok frem til jeg ble 40. Etter det så ble jeg ufør.

Var en tur innom å fikk diagnosen  min og medisin i 20 årene, men det var da få mnd. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Begynte på bup? På bup er barn innom fra før skolealder, dette for å utredes og det avsluttes etter utredelse. Det er ingen som «begynner» på bup som et livslangt forløp. 

Anonymkode: 04d4e...d45

Nei, sånn er det selvsagt ikke. Bup er akkurat som ved dps der man går og får både utredning og behandling. Noen barn er i bup helt fra de er i barneskolealder og til de er 18. Det spørs helt på hvor syk barnet er og hva slags oppfølging og hjelp barnet trenger. 

Anonymkode: bb48b...a34

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...