Gå til innhold

Imozop spm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen med erfaring fra dette sovemiddelet? Jeg har prøvd imovane for lenge siden med god effekt. Tok det i 3 uker. Jeg sliter veldig med søvn nå og legen sier jeg ikke kan bruke imovane da det er avhengighetsskapende. Vel, 3 uker på imovane i mitt liv så er det nei. Gå tur i stedet og drikk te. Altså, jeg ligger våken til 6 om morgenen og snyt det helt. Ser snart mann med hjåen. Ei venninne har noe som heter imozop, jeg kunne få en med henne i kveld. Men tør ikke ta noe som ikke er foreskrevet meg. Samtidig desperat. 
mer dette sovemedisin eller innsovning? 

Anonymkode: c99fc...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dra på apotek og kjøp portalen  er reisesyketablett som gjør deg trøtt. Ved krise bruker jeg en slik.

Anonymkode: 193b9...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Postafen 

Prostafen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prostafen? 

Postafen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Postafen.

Hva er det? Ingen som kan svare pp spm mitt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
adhoc skrev (3 minutter siden):

Både Imozop og Imovane har zopiklon som virkestoff.

Ok, er det samme virkning? Jeg har en imozop her som jeg har fått av venninne. Aldri tatt det før. Usikker på om jeg tør. Men har prøvd imovane og stillnoct og det har fungert godt. Uten noe bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, er det samme virkning? Jeg har en imozop her som jeg har fått av venninne. Aldri tatt det før. Usikker på om jeg tør. Men har prøvd imovane og stillnoct og det har fungert godt. Uten noe bivirkninger.

Ikke bruk legemidler som ikke er forskrevet av deg fra lege.

Anonymkode: ec637...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme virkning. Men summen av at legen sier du ikke skal bruke Imovane og det at disse medisinene er skrevet ut til venninnen din, sier litt om hvor lurt det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
adhoc skrev (47 minutter siden):

Det er samme virkning. Men summen av at legen sier du ikke skal bruke Imovane og det at disse medisinene er skrevet ut til venninnen din, sier litt om hvor lurt det er?

Legen min sier imovane er vanedannende. Det er flere måneder siden jeg har brukt det sist. Og da var det sporadisk i noen uker. Han er mer for yoga og mindfullnes. Tur i skogen og drikke te. Ung lege etter boka. Mens andre jeg kjenner har stått på imovane i årevis. Skjønner hva han mener, det er jo ikke bra å gå på sovemedisin. Men nå har det vært unntak tilstand her og jeg trenger å komme i søvn og få normal rytme. Derfor jeg vurderer å prøve en halv tab for å komme i gjenge igjen. Men jeg har funnet ut at jeg skal prøve en melatonin i kveld. Så kan jeg ha den andre i bakhånd. Tror det kan hjelpe å ha en liggende her, for jeg får panikk av å ikke få sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det? Ingen som kan svare pp spm mitt? 

Reisesyketablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...