Gå til innhold

hvilken sovestilling er det at man ser best bryst og mage- pustebevegelsene på kvinner?

Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg driver å sleepstreamer på youtube, og seerne vil se mer tydelig på pustebevegelsene. derfor lurer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen skrev (11 minutter siden):

jeg driver å sleepstreamer på youtube, og seerne vil se mer tydelig på pustebevegelsene. derfor lurer jeg.

Man kan vel ikke styre hvordan man ligger når man sover? Man kan selvsagt bestemme hvordan man ligger i det man sovner, men man ligger jo ikke helt i ro hele natta.

Hvorfor i all verden streamer du at du sover!? Er det noe folk ser på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Man kan vel ikke styre hvordan man ligger når man sover? Man kan selvsagt bestemme hvordan man ligger i det man sovner, men man ligger jo ikke helt i ro hele natta.

Det var en greie på tiktok foret par år siden. Var mange og da særlig kvinner som streamet mens d sov og folk sende mye penger i form av gifts ( små bilder og motiver som kan tas ut på paypal som penger).

Anonymkode: 8746b...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Lillemus skrev (2 minutter siden):

jeg sleepstreamer fordi det er noe som er populært på youtube. jeg har over 900 følgere, pga sleepstreaminga. før jeg begynte å streame, så hadde kanalen min bare 6 følgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen skrev (1 minutt siden):

jeg sleepstreamer fordi det er noe som er populært på youtube. jeg har over 900 følgere, pga sleepstreaminga. før jeg begynte å streame, så hadde kanalen min bare 6 følgere.

Jøss. Hvorfor noen vil se på at noen sover fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jøss. Hvorfor noen vil se på at noen sover fatter jeg ikke.

de syns det er moro når jeg fiser eller puster tungr i søvne. en maser i chatten om jeg kan stappoe mkjrofonen i ett av  nesehullene mine for at han skl høre pustelydene bedre,  men det kan jeg ikke, for da hører man ikke noe annet enn blåselyd. jeg syns det er intressant når man drømmer og puster uregelmessig og snakker i søvne.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg snorker og snakker i søvne. Kunne sikkert blitt millioner her føler jeg😅

Anonymkode: 6b7f0...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blomsterfluen skrev (5 minutter siden):

de syns det er moro når jeg fiser eller puster tungr i søvne. en maser i chatten om jeg kan stappoe mkjrofonen i ett av  nesehullene mine for at han skl høre pustelydene bedre,  men det kan jeg ikke, for da hører man ikke noe annet enn blåselyd. jeg syns det er intressant når man drømmer og puster uregelmessig og snakker i søvne.

Tjener du penger på dette?

Anonymkode: e935c...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tjener du penger på dette?

Anonymkode: e935c...88f

nei ikke ennå. men de som ønsker kan gi superchat i chatten og da tjener jeg penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen skrev (3 minutter siden):

nei ikke ennå. men de som ønsker kan gi superchat i chatten og da tjener jeg penger.

Herrefred. Håper du har klær på deg i alle fall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg snorker og snakker i søvne. Kunne sikkert blitt millioner her føler jeg😅

Anonymkode: 6b7f0...725

Dette kunne vært noe for mannen min.
Han snorker som en elefant med astma, samtidig som han holder lange foredrag i søvne. Er ikke noe bedre selv, jeg skjærer tenner Selv katten synes det blir for ille, der hun ligger ved sengeenden og prøver og sove, og må hoppe ned.

Men det er kanskje bare damer de vil se sove.

Anonymkode: cd5c6...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
Lillemus skrev (31 minutter siden):

Herrefred. Håper du har klær på deg i alle fall da.

ja. jeg har onepiece nattdrakt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...