Gå til innhold

Hvordan har du det i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er deprimert og angstfull. Prøver dog å gjøre noe positivt for meg selv. Skal ta en lang dusj og lese bok etterpå.

Anonymkode: 088b3...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det ikke bra. Jeg er veldig sliten og opplever for tiden mye motgang som noen ganger kan bli for mye å bære. Men jeg må bare akseptere at livet er sånn akkurat nå, jeg får ikke gjort noe mer og jeg kan heler ikke endre andres følelser og syn på meg. Det er dessuten mange som har det mange ganger verre enn meg, og mine ting er bare bagateller ift mange andres - så jeg prøver så godt jeg kan å takle det, bruke ting jeg har lært og ikke klage. 

Endret av Emoji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Har det greit etter forholdene. 

Vil du si noe om forholdene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil du si noe om forholdene?

Ble skrevet ut av sykehus på søndag etter et hjerteinfarkt. Derfor er jeg ikke 100% ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Ble skrevet ut av sykehus på søndag etter et hjerteinfarkt. Derfor er jeg ikke 100% ennå

Det skjønner jeg! Masse god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har vært på konsert i kveld! Veldig flott 😊 Nå ser jeg på Tunna Blå Linjen på NRK. Fin serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...