Gå til innhold

Hvordan var den siste behandlingstimen din med behandler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi gikk til butikken og kjøpte is også satt vi oss på en benk nede ved sjøen. Hun spurte bl.a. hvordan det var å ha henne som behandler.

Anonymkode: 09f5d...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og hvor lenge gikk det fra dere begynte å snakke om avslutning til dere faktisk avsluttet?

Anonymkode: 5c106...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi gikk til butikken og kjøpte is også satt vi oss på en benk nede ved sjøen. Hun spurte bl.a. hvordan det var å ha henne som behandler.

Anonymkode: 09f5d...8d0

På ekte? Var det privat behandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På ekte? Var det privat behandler?

Og hva svarte du på spørsmålet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde samtalen på video da det var covid. Vi snakket vanlig, hun ville oppsummere hva vi har jobbet med og hva jeg har fått til osv. synes det var godt å lukke dette kapittelet på en måte, bli ferdig med det. Samtidig litt vemodig. Hadde jo blitt godt kjent og delt alt mitt med henne. Å ha ukentlige samtaler til aldri snakke med henne igjen liksom. Mens jeg gikk i behandling hadde jeg fokus på meg selv og hva jeg skulle jobbe med. Brukte henne til alt det var verdt for å komme meg videre. Såg på henne som en hjelper og ikke som en jeg trengte. Blir man knyttet til behandleren sin blir det verre å avslutte. Derfor gikk dette veldig greit for meg. Takket henne for all hjelpen, og det var det. 

Anonymkode: 63152...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hadde samtalen på video da det var covid. Vi snakket vanlig, hun ville oppsummere hva vi har jobbet med og hva jeg har fått til osv. synes det var godt å lukke dette kapittelet på en måte, bli ferdig med det. Samtidig litt vemodig. Hadde jo blitt godt kjent og delt alt mitt med henne. Å ha ukentlige samtaler til aldri snakke med henne igjen liksom. Mens jeg gikk i behandling hadde jeg fokus på meg selv og hva jeg skulle jobbe med. Brukte henne til alt det var verdt for å komme meg videre. Såg på henne som en hjelper og ikke som en jeg trengte. Blir man knyttet til behandleren sin blir det verre å avslutte. Derfor gikk dette veldig greit for meg. Takket henne for all hjelpen, og det var det. 

Anonymkode: 63152...7bc

Hvor lenge gikk du til henne? Tenker du på henne avogtil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...