Gå til innhold

Hvilket råd fra behandler har vært viktigst for deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I din tilfriskning? Hos meg må det være det å tvinge seg til aktivitet når en er deprimert.

Anonymkode: 7ee08...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fikk den aller beste hjelp, og jeg er så og si frisk etter det. Holder meg til det jeg lærte.

Anonymkode: 7c566...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk den aller beste hjelp, og jeg er så og si frisk etter det. Holder meg til det jeg lærte.

Anonymkode: 7c566...4cf

Hva var problemstillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg tok opp ulike problemstillinger med henne og spurte om råd sa hun: hva tenker du selv? Der har du svaret. At jeg må stole på egne vurderinger 

Anonymkode: 072c2...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når jeg tok opp ulike problemstillinger med henne og spurte om råd sa hun: hva tenker du selv? Der har du svaret. At jeg må stole på egne vurderinger 

Anonymkode: 072c2...e17

Gjorde hun alltid og bare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...