Gå til innhold

Hva er det beste du gjør for deg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bør ha riktig mengde søvn. Og jeg ser at om jeg får et jevnt matinntak, fungerer jeg bedre. Få tatt medisiner til fast tid. Tre selvsagte ting, men i blant har det vært vanskelig å få til.

Og, helt åpenbart, når dette er på plass, blir hverdagen bedre på så mange måter. Mer overskudd til å fylle hverdagen med det jeg ønsker.

Endret av Eva Sofie
AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Det går greit. :) Holder på med ECT som ser ut til å ha effekt og bruker ellers mye tid på å tenke ut hvordan jeg skal klare å være rusfri. :)

Vet du hvorfor du ruser deg? Sikkert et teit spm. Men blir som med meg feks. At jeg bruker mat til å regulere følelser så bruker du rus?

Anonymkode: 09e05...67a

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vet du hvorfor du ruser deg? Sikkert et teit spm. Men blir som med meg feks. At jeg bruker mat til å regulere følelser så bruker du rus?

Anonymkode: 09e05...67a

Det er mange grunner til. Ensomhet, depresjon, kjedsomhet også er rus veldig digg. Det er en kjensgjerning. 

Eva Sofie skrev (1 time siden):

Jeg bør ha riktig mengde søvn. Og jeg ser at om jeg får et jevnt matinntak, fungerer jeg bedre. Få tatt medisiner til fast tid. Tre selvsagte ting, men i blant har det vært vanskelig å få til.

Og, helt åpenbart, når dette er på plass, blir hverdagen bedre på så mange måter. Mer overskudd til å fylle hverdagen med det jeg ønsker.

Kan ikke være mer enig!  Hvis jeg legger til trening, så blir det bra for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...