Gå til innhold

Feil av meg å sende melding til tidligere behandler på Messenger og si at jeg savner henne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er ikke venner på Facebook, men kan likevel sende en melding på messenger kanskje. Har lyst til å si at jeg savner henne. 

Anonymkode: ad256...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det passer seg absolutt ikke. Du kan risikere å bli anmeldt om du stalker og kontakter behandler. Hun må få fred i privatlivet sitt. 

Anonymkode: b3b00...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi er ikke venner på Facebook, men kan likevel sende en melding på messenger kanskje. Har lyst til å si at jeg savner henne. 

Du må isåfall ta kontakt via rette kanaler. Dvs vis psykolog kontor-adressen.

Anonymkode: 51202...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må isåfall ta kontakt via rette kanaler. Dvs vis psykolog kontor-adressen.

For å si at hun savner psykologen? Det var ett rart forslag. 

Anonymkode: bef14...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei det kan du ikke, det er stalking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å si at hun savner psykologen? Det var ett rart forslag. 

Nei, det måtte jo vært fordi hun ville tilbake i behandling da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det måtte jo vært fordi hun ville tilbake i behandling da.

Ja om det var det hun ville si men det var det jo ikke. Spørsmålet var jo om hun kan kontakte psykologen for å si at hun savner henne og svaret på det er jo nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologen har som jobb å snakke med mennesker. Man bør la folk få ha jobben og privatlivet separert.

Vi er ikke en del av behandleren privatliv.

Anonymkode: 726fc...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja om det var det hun ville si men det var det jo ikke. Spørsmålet var jo om hun kan kontakte psykologen for å si at hun savner henne og svaret på det er jo nei. 

Jeg leste litt fort og tolket feil. Jeg har sendt en melding til min tidligere behandler for å gi henne en tilbakemelding. Men for å si at jeg savner henne. Nei, det går en grense der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg leste litt fort og tolket feil. Jeg har sendt en melding til min tidligere behandler for å gi henne en tilbakemelding. Men for å si at jeg savner henne. Nei, det går en grense der.

Skjønner. Ser at vi er helt enige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger videre behandling og ønsker samme behandler må du kontakte fastlegen din og be om ny henvisning. Man tar ikke kontakt led psykologen på Messenger og stalke på Facebook. Skjønner at du savner relasjonen og det å ha noen å snakke med, men dere er ikke venninner. For henne er du en av pasientene hennes. En jobb. At du føler mer bånd til henne enn motsatt er selvfølgelig. Men det er ubehagelig for en psykolog å motta slike meldinger. 
Jeg jobber i barnehage, og jeg elsker jobben min. Men når foreldre tar kontakt privat og spør om jeg vil stille som barnevakt mot betaling synes jeg det er ubehagelig, og jeg sier selvsagt nei. For meg er jobb og privat helt adskilt. 

Anonymkode: b3b00...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg synes ikke du skal kontakte terapeut og si du savner henne.

Du kan ringe henne i kontortid på kontorets telefonnummer og høre om det er mulig å starte opp igjen. Du må være forberedt på avslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...