Gå til innhold

Winnwell hockeyundertøy

Anbefalte innlegg

Kom over et sett med topp og bunn langt undertøy som var kjempebehagelig å ha på og som virket varmt. Kjøpte dette og tenkte det kanskje var supert å ha under på en kald jaktdag. Har så funnet ut at dette er hockeyundertøy. Lurer dermed på...dere som kjenner til dette slag undertøy...er det varmt og godt å ha på? Kan jeg bruke dette på en kald dag som tenkt? Takk :)

Anonymkode: 9aed4...5db

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488191-winnwell-hockeyundert%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kom over et sett med topp og bunn langt undertøy som var kjempebehagelig å ha på og som virket varmt. Kjøpte dette og tenkte det kanskje var supert å ha under på en kald jaktdag. Har så funnet ut at dette er hockeyundertøy. Lurer dermed på...dere som kjenner til dette slag undertøy...er det varmt og godt å ha på? Kan jeg bruke dette på en kald dag som tenkt? Takk :)

Anonymkode: 9aed4...5db

Det ser ut som dette er superundertøy, altså i polyester, så personlig hadde jeg droppet det, men om du liker den typen undertøy så er det sikkert brukbart. Selv sverger jeg til ull. 

Det er nok ment for å ha under på kjølige dager. Det er trolig ikke like varmt som ull (kjenner ikke til det merket spesielt, men det er generelt for plagg i polyester). Som Lillemus,  bruker jeg bare ulltrøye og ullongs. Mannen har noen i polyester som han bruker. Tror de gir ok varme når det ikke er altfor kaldt, men det blir lukt i det med en gang,  altså etter én dag. Ull kan luftes og gir ikke lukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...