Gå til innhold

Der ordene forsvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kan telle dem på to hender. Hver av dem har satt spor i meg på en måte jeg aldri helt har forstått fullt ut. Naken i øyeblikket, sårbar til det innerste, vendt inn og ut, gransket med intensitet. De har hatt mange hele tiden, mens jeg har hatt dem, én etter én.

Disse vanskelige stundene har etterlatt et ekko av ubetydelighet og ensomhet. Mine mest intime øyeblikk er lagret i et digitalt arkiv, en bortgjemt mappe i systemet, beskrevet med sterile ord i nuller og ett-tall. Glemt så snart jeg forlot rommet.

Selv når jeg lever intenst i nåtiden, føles tomheten og den uutholdelige forgjengeligheten like nær. Ønsket om å etterlate meg noe som betyr noe er påtrengende, å sette spor, være betydningsfull for noen, bare en eneste.

Anonymkode: b3252...d10

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488192-der-ordene-forsvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...