AnonymBruker Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november Må bare dele at jeg har en liten mini krise her. Her og nå. Et eller annet har gjort meg så utslitt at jeg bare måtte legge meg ned nå. Har kjent at angsten har kommet tilbake de siste dagene eller ukene. Det kommer så snikende at jeg ikke kan si eksakt når. Det er snart et år siden jeg kjente den sist. Denne siste uka har jeg blitt lydsenstiv (igjen!) og plages veldig av alle lyder, særlig fra midt på dagen og utover. Det er vanskelig å manøvrere i egne følelser samtidig som jeg prøver å være en avbalansert forelder som klarer å ta innover seg barnas (også nokså store) følelser som kan beveges og endres av veldig lite. Holder det dårlig ut at snart-tenåringen med ett er sint på meg, at den minste kjefter og hyler for et eller annet som ikke passer hen. Til vanlig er det noe jeg takler på løpende bånd. Men akkurat nå i dette øyeblikk og tidvis de siste dagene: Det begynner å bli for mye 😔 Må bare melde meg ut for en stund og legge meg under dyna og la dem styre på med sitt. Skulle ønske det var leggetid og det er jo virkelig milevis langt unna! Måtte bare dele det. Sikkert litt for sevmedlidende. Men oi. Vil bare sove og sjekke ut. Helt kaos. Anonymkode: a507d...bc0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488195-overveldet-akkurat-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.