Gå til innhold

Tips til bøker å lese i jula?

lavender

Anbefalte innlegg

Jeg er kansje litt tidlig ute 🙈 Men jeg ønsker gjerne tips til bøker å lese i jula ☺️ Jeg er åpen for alle sjangre egentlig så lenge det er jul som tema 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lavender skrev (1 time siden):

Jeg er åpen for alle sjangre egentlig så lenge det er jul som tema 😄

Jeg anbefaler Levi Henriksens julefortellinger. Jeg vet ikke om noen av dem er i salg, men på biblioteket har de trolig "Hjem til jul" og/eller "Bare mjuke pakker under treet".

Romantisk, perfekt (eller "magisk" som mange liker å kalle den) jul ligger ikke for meg, så disse inneholder mer realisme 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (14 minutter siden):

Jeg anbefaler Levi Henriksens julefortellinger. Jeg vet ikke om noen av dem er i salg, men på biblioteket har de trolig "Hjem til jul" og/eller "Bare mjuke pakker under treet".

Romantisk, perfekt (eller "magisk" som mange liker å kalle den) jul ligger ikke for meg, så disse inneholder mer realisme 😉

Supert. Jeg bruker alltid låne bøker på biblioteket uansett, er sjeldent jeg kjøper bøker nå lenger ☺️ Biblioteket her hadde faktisk Hjem til jul inne så fikk reservert den nå. Realisme høres bra ut 😉

Endret av lavender
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...