AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:30 Del Skrevet lørdag kl 17:30 Her blir det god mat og tv-titting sammen med mannen. Anonymkode: 3305b...5fc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet lørdag kl 17:32 Del Skrevet lørdag kl 17:32 Spiser godis og ser på real crime. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavender Skrevet lørdag kl 17:39 Del Skrevet lørdag kl 17:39 Leser bok ☺️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emoji Skrevet lørdag kl 17:39 Del Skrevet lørdag kl 17:39 Jeg har kjøpt meg iPad og Netflix. Ser på filmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet lørdag kl 17:45 Del Skrevet lørdag kl 17:45 Ser på tv og har akkurat spist kylling nugget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:57 Del Skrevet lørdag kl 17:57 Ligger på sofaen og ser på tv. Anonymkode: 12131...5c4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet lørdag kl 17:57 Del Skrevet lørdag kl 17:57 Bare slapper av og vi bestilte pizza som vi har spist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet lørdag kl 18:02 Del Skrevet lørdag kl 18:02 Har laget taco sammen med de ansatte. Nå ligger jeg i sengen og ser på serie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:10 Del Skrevet lørdag kl 18:10 Rart at alle ser ut til å se på TV og filmer og serier, men så er de alikevel på forum. Hvorfor? Får dere konsentrert dere om det dere ser på da da? Anonymkode: 182ed...fbb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet lørdag kl 18:12 Del Skrevet lørdag kl 18:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rart at alle ser ut til å se på TV og filmer og serier, men så er de alikevel på forum. Hvorfor? Får dere konsentrert dere om det dere ser på da da? Anonymkode: 182ed...fbb De fleste er vel kvinner. Man klarer flere ting på en gang😉 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hattifnattus Skrevet lørdag kl 18:24 Del Skrevet lørdag kl 18:24 Jeg sitter og ser på oppskrifter til jul, planlegger ukeshandel hos Oda og skal snart lage middag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet lørdag kl 19:57 Del Skrevet lørdag kl 19:57 Jeg ser på Vokteren. Skal snart bake ut rundstykker. Mannen har vært bortreist en uke, kommer hjem seint i kveld, muligens etter at jeg har lagt meg. Blir fint med hjemmebakte rundstykker til frokost! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:10 Del Skrevet lørdag kl 21:10 Har vært på kino og sett nummer 24. Veldig god film for dem som er litt interessert i historie. Nå sitter jeg og lurer litt på om jeg skal rydde stuen i kveld eller i morgen før jeg får besøk av kommunen. Anonymkode: 8443c...169 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet lørdag kl 21:23 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Vi har spist røkt svinestek i kveld og nå ser jeg på Vokteren. Er tett i nesa og har ikke orket å bake vørtebrød i idag, men oppdaget at vi ikke hadde geitost så baking og innkjøp av geitost får bli i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet lørdag kl 21:46 Del Skrevet lørdag kl 21:46 Alene på hytta❤️ Middag ble pølser på bålpane ute☺️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet søndag kl 00:45 Del Skrevet søndag kl 00:45 Jeg har akkurat kommet hjem fra bursdagsfest hos ei venninne. Hatt det veldig gøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.