Gå til innhold

Legger du selv merke til om du har lagt på deg 2-3 kilo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det synes siden alt går til å produsere vom. Det gjør at mange av skjortene sitter litt dårlig.

Jeg merker godt 2-3 kg selv. Andre ser nok 4-5 kg, hvis de bryr seg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger også på meg alt på magen og det ser skikkelig dårlig ut. Har gått ned fra 80 til 54 kg, og er veldig opptatt av å holde den nye vekten. Hvis jeg går opp 1 kg, sørger jeg for å gå ned igjen med en gang. 

Anonymkode: 2137c...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg legger også på meg alt på magen og det ser skikkelig dårlig ut. Har gått ned fra 80 til 54 kg, og er veldig opptatt av å holde den nye vekten. Hvis jeg går opp 1 kg, sørger jeg for å gå ned igjen med en gang. 

Så flink du har vært!   Ja, det lønner seg å ta tak med en gang...sier jeg som har latt det gå helt skeis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes det for deg selv og andre?

Anonymkode: a03b5...0bd

Jeg tror ikke andre ser det og jeg vet ikke om jeg ser det selv, men jeg merker det på klærne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker det ikke, verken på utseendet eller på klær. Tror kanskje ekstra kilo legger seg på lårene mine, ikke på magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (3 minutter siden):

Jeg merker det ikke, verken på utseendet eller på klær. Tror kanskje ekstra kilo legger seg på lårene mine, ikke på magen. 

Det er mye sunnere at det legger seg på lårene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det er mye sunnere at det legger seg på lårene! 

Ja, det er nok det. Tok en sånn test i vinter, og da stemte det at jeg hadde lite .... (husker ikke navnet), det fettet som er rundt indre organer.

Men jeg skulle gjerne hatt litt strammere lår, men pytt, pytt, jeg bryr meg ikke så voldsomt. Fryder meg heller over en kropp som fungerer greit, tross litt høy vekt og en alder godt inn i femtiårene 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...