AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:19 Del Skrevet søndag kl 02:19 Han kapteinen på kompani L hjelper folk med å overvinne frykt. Selv har han aldri kjent på angst eller intens frykt. De som aldri har opplevd et angstanfall kan aldri sette seg inn i hvilke krefter og helvete det er på innsiden. De har ikke sjans engang. Det er ikke rart mange sliter i dag. Livet er beintøft til tider, der man får ting kastet på seg og vi må håndtere både sjokk, sorg og bekymringer. Dette på strak arm mens vi har mange roller å fylle. Ikke rart folk møter veggen og går på smeller. Å slite psykisk er forferdelig ensomt og vondt. Det er lett for andre å tenke at folk er lat eller passiv, men de aner ikke hvilke kamp folk kjemper for å komme seg gjennom dagene. Så er det alt surmaga fordommene mot uføre. Selv er jeg heldig å står i full jobb, og har lange perioder der alt er topp, men så har jeg også kjent på bunnen, og derfor er jeg så takknemlig for at jeg klarer å jobbe og fungere i livet. For det tar jeg ikke for gitt. Alle mennesker fortjener å bli møtt med respekt, de som er ufør er ikke ufør grunnet latskap, det er flere av mine kollegaer som har blitt ufør, og det er en sorg for de. De har jobbet mye lengre enn det helsen har holdt, for de vil så gjerne. Anonymkode: 2d457...513 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:21 Del Skrevet søndag kl 18:21 Livet var da verre før. Problemet i dag er at vi ikke er vant med problemer og mange stopper opp av lite. Og han kapteinen på kompani Lauritzen er så hei ved man får ett menneske. Hadde med glede tatt i mot hans hjelp. Anonymkode: 12847...8dd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.