Gå til innhold

Drikker du alkohol?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Worriesome Plenty 2

Før drakk jeg endel. Men kan ikke nå pga medisin jeg bruker som alkohol er kontraindisert ved bruk av.

Savner det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke alkohol, mest fordi jeg er veldig utadvendt og har det kjekt uten. Alkohol gjør meg ikke noe mer åpen eller festlig. Jeg er det like godt uten, og jeg slipper å bli dårlig dagen derpå 

Anonymkode: 0ad17...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke noe særlig. Grunnen er at jeg som regel ikke føler for det men også at jeg ikke orker tanken på å bli mer sliten enn nødvendig dagen etter. Er liksom sliten nok som det er. I sommer tok jeg tre halvlitere på byen en ettermiddag, det var vel sist det ble mer enn et par nipp fra et glass vin. Dagen var over for meg med en gang jeg kom hjem og innen kl. 18. Litt kjedelig når en har planlagt en hyggelig kveld sammen... 

Har ssri skylda tro? Jeg tålte ikke så lite før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...