AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:09 Del Skrevet søndag kl 13:09 Eller holder du deg unna rusmidler ? Jeg holder meg edru når når jeg er deprimert. Anonymkode: 1ca93...65a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet søndag kl 13:14 Del Skrevet søndag kl 13:14 Jeg nyter hvitvin når jeg har lyst på det. Alt fra 2 dager en uke til 1 gang hver fjerde mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet søndag kl 15:02 Del Skrevet søndag kl 15:02 Nei det drikker jeg ikke pga medisiner og den psykiske helsa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:03 Del Skrevet søndag kl 16:03 Ja jeg drikker en flaske vin hver dag, Anonymkode: 1e8dc...83a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendi Skrevet søndag kl 16:05 Del Skrevet søndag kl 16:05 Det hender jeg gjør det ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet søndag kl 16:07 Del Skrevet søndag kl 16:07 Svært sjeldent. Stort sett bare litt når jeg er på ferie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet søndag kl 16:14 Del Skrevet søndag kl 16:14 Før drakk jeg endel. Men kan ikke nå pga medisin jeg bruker som alkohol er kontraindisert ved bruk av. Savner det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet søndag kl 16:27 Del Skrevet søndag kl 16:27 Til tider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:40 Del Skrevet søndag kl 16:40 Drikker ikke alkohol, mest fordi jeg er veldig utadvendt og har det kjekt uten. Alkohol gjør meg ikke noe mer åpen eller festlig. Jeg er det like godt uten, og jeg slipper å bli dårlig dagen derpå Anonymkode: 0ad17...b90 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krøll9 Skrevet mandag kl 21:38 Del Skrevet mandag kl 21:38 Drikker ikke noe særlig. Grunnen er at jeg som regel ikke føler for det men også at jeg ikke orker tanken på å bli mer sliten enn nødvendig dagen etter. Er liksom sliten nok som det er. I sommer tok jeg tre halvlitere på byen en ettermiddag, det var vel sist det ble mer enn et par nipp fra et glass vin. Dagen var over for meg med en gang jeg kom hjem og innen kl. 18. Litt kjedelig når en har planlagt en hyggelig kveld sammen... Har ssri skylda tro? Jeg tålte ikke så lite før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba Skrevet tirsdag kl 17:21 Del Skrevet tirsdag kl 17:21 Jeg gjør ikke det fordi kjedelig å kun drikke alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.